Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
eelke schreef:Wat was er raar dan?

Mijn momentje; Joep wassen en daarna de waterblazer in zijn vacht zetten, whoesj al het losse haar eruit, lekker!!!
Nou, het was opeens afgelopen. Het duurde met 1,5 al niet heel lang (zijn swing tour duurde ruim 2 uur) en hij zong Angels, daar sluit ie áltijd mee af. Ging ie nog My Way zingen en boem, alles donker, afgelopen. Geen gebruikelijk "thank you all so much!!! See you next time" ofzo. Zo luister je naar een liedje en zo is het afgelopen.

Ja Constance, dit soort dingen haalt het slechtste en beste in mensen naar boven. Wij hadden juist een heel leuk sociaal momentje. Er stonden twee leuke dames voor ons, dus daar hadden we al eens een gezellig babbeltje mee gedaan. Gaan er 2 lange jongens voor ons staan, halverwege de show. Draait die vrouw zich naar ons om, zegt ze: geen goed plan he? Nope, geen goed plan! Dus ze tikt die jongens op de schouders en ze zegt zo ontzettend gezellig en leuk tegen hun: vinden we geen goed plan! dat die jongens lachend een stukje verder liepen. Zo kan het ook, maar mensen zijn altijd bang dat ze tekort komen en in zulke drukke situaties al helemaal.
Door eelke
Ohh da's raar ja. Ik heb ook al eens een tijdje we want more staan roepen, omdat ik echt dat dat het zo niet voorbij kon zijn. Da's ineens wel heel snel schakelen.
Door constance.blokzijl
Kaela schreef:
Nou, het was opeens afgelopen. Het duurde met 1,5 al niet heel lang (zijn swing tour duurde ruim 2 uur) en hij zong Angels, daar sluit ie áltijd mee af. Ging ie nog My Way zingen en boem, alles donker, afgelopen. Geen gebruikelijk "thank you all so much!!! See you next time" ofzo. Zo luister je naar een liedje en zo is het afgelopen.

Ja Constance, dit soort dingen haalt het slechtste en beste in mensen naar boven. Wij hadden juist een heel leuk sociaal momentje. Er stonden twee leuke dames voor ons, dus daar hadden we al eens een gezellig babbeltje mee gedaan. Gaan er 2 lange jongens voor ons staan, halverwege de show. Draait die vrouw zich naar ons om, zegt ze: geen goed plan he? Nope, geen goed plan! Dus ze tikt die jongens op de schouders en ze zegt zo ontzettend gezellig en leuk tegen hun: vinden we geen goed plan! dat die jongens lachend een stukje verder liepen. Zo kan het ook, maar mensen zijn altijd bang dat ze tekort komen en in zulke drukke situaties al helemaal.
Dat de show korter duurde was waarschijnlijk omdat hij rugproblemen heeft, vermoedelijk kon hij niet langer want in eerste instantie stond het wel langer op t programma Afbeelding

En het einde overviel mij ook hoor. Ik samen met een vriendin drinken gehaald, wij lopen terug is hij nog bezig, ik loop een beetje mee te zingen terwijl ik de rest probeer terug te vinden (ook een uitdaging een zo'n grote mensenmassa Afbeeldingen met zo'n kartonnetje met drankjes) en ineens lopen alle mensen onze kant op? Mijn vriendin achter me roept waarom loopt iedereen nu onze kant op? Horen we ineens dat het is afgelopen???
Was inderdaad vreemd eind....

Maar ondanks dat; ik vond het super gaaf! En geniet nog steeds...
Door Kim_S
Was dat om 23.00 uur toevallig dat het afgelopen was? Of eerder?
Concerten mogen daar volgens mij tot maximaal 23.00 uur duren, omdat er zo veel mensen dicht bij het Goffertpark wonen.
Door Kaela
Kim_S schreef:Was dat om 23.00 uur toevallig dat het afgelopen was? Of eerder?
Concerten mogen daar volgens mij tot maximaal 23.00 uur duren, omdat er zo veel mensen dicht bij het Goffertpark wonen.
Nee, tussen kwart over tien en half elf ongeveer.

Wij bedachten op de terugweg ook dat we never nooit niet aan het park zouden willen wonen. Concerten die je leuk vindt, dat is wel gaaf. Maar concerten die je niet leuk vindt is dikke herrie en al die mensen voor je deur langs :o . Dus tot max 23.00 uur klinkt wel heel logisch voor de omwonenden.
Door pearlsofpassion
Of als je kinderen hebt, of er 's ochtends altijd vroeg uit moet...
Dat is hier beide van toepassing, en in de zomer worden in het dorpsparkje altijd concertjes gegeven. Das wel kleinschalig en vast helemaal niet zo luid, maar het staat toevallig in onze richting gericht dus als de wind ook nog verkeerd zit, is het net in onze achtertuin.
Ik geloof niet dat ze om 23u stoppen... :-\
Van langskomende mensen hebben we wel geen last. Maar op het lawaai vloek ik geregeld.
Door constance.blokzijl
Mijn moeder heeft haar (veel te grote) huis eindelijk verkocht. Dat was vooral een geluksmomentje voor haar. Vanmorgen hebben wij weer een bezichtiging gehad, deze keer een patiobungalow, en vanmiddag voor een soortelijke, iets duurdere en grotere patiobungalow.
Grappig om te zien dat mijn moeder in de kleinere al helemaal aan het indelen was waar ze wat van haar eigen meubels kon zetten en bij de andere hetzelfde zei als bij de vorige bezichtigingen; ja dit is ook wel mooi...
We konden het er lang en breed over hebben maar in de eerste van vanmorgen zag ze zichzelf wonen... dus een bod gedaan, en dat is geaccepteerd! Ik vind het zo leuk voor mijn mams, kan ze eindelijk weer ademhalen en heeft ze weer tijd voor zichzelf. En ze komt dichterbij te wonen, dat is ook fijn!
Door M@rina
Half jaar geleden kon ze nauwelijks 2 meter lopen om daarna door alle 4 de poten te zakken en dan gisteren dit geluksmomentje...

Om een uur of half 5 naar het strand gegaan. De 1e 20 / 30 meter leek het wel een mierennest en daarna deze rust het heerlijke weer en Saartje die 100% geniet.
Door Angelique
eelke schreef:Dat je blijkbaar postzegels via internet kunt bestellen. Ik ben benieuwd wat er dan op de enveloppe zit :biggrin2:
Een stempel :biggrin2:

Edit: Dat doen wij overigens al zo'n 10 jaar dat postzegels online bestellen. :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Een stempel :biggrin2:

Edit: Dat doen wij overigens al zo'n 10 jaar dat postzegels online bestellen. :biggrin2:
Ja nu verpest je wel een klein beetje mijn gniffelmoment he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door