Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor Pauline, voor Maxi, voor Kaela, zeg maar voor iedereen die ze kan gebruiken en wil aannemen  :) :) :)

OT: Gisteren met Richard lekker gegeten bij Hotel New York, het verjaardagsvisitegebeuren hadden we tenslotte zaterdag al gehad  :)

Vanmorgen heb ik een  :drive1: makkie, ben waarschijnlijk al tegen 09.30 uur thuis  :P  Vanmiddag moet ik nog even over puzzelen ::)
Door dinky89
Vandaag sinds lange tijd het gevoel echt vrij te zijn. Voelt gewoon bijna onwennig na meer dan 2 jaar eigenlijk continu met scriptie bezig te zijn geweest (ligt nu nog wel bij begeleider voor beoordeling dus kan hem nog terugkrijgen maar toch). En misschien vreemd maar ik barst gewoon ineens van de energie nadat ik scriptie gister in postvak van begeleider heb gegooid :D
Straks nog maar even naar de praxis om te kijken voor plantjes en even bij de verf kijken want ik wil de badkamer verven  :D
Door TMG1961
Afbeelding

Het hakmes is binnen. Is een stevig mesje..totale lengte 34 cm, lengte heft 12 cm en lengte lemmet 22 cm en breedte 11 cm. Gewicht 530 gram
Je hebt er bijna een wapenvergunning voor nodig  ;D
Laatst gewijzigd door TMG1961 op di 09 sep 2014, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
Oscar doet het vandaag iets beter dan gister, maar lang niet goed genoeg. Dus er komt nog medicatie bij. Hopelijk wil dat helpen. Net een kort extra rondje gedaan en nu maar even lekker eten en dan een rustig avondje houden! Kan ik zelf ook wel gebruiken na een drukke werkdag
Door Kaela
Zooooooooooooooooooo

Ik hoorde heel veel gesmak achter me. Staat Oscar onze borden schoon te lebberen. Lekker de mayonaise en rabarber oplikken en de wortels laten liggen. Die krijg je tenslotte straks gratis in je voerbak en mayo moet gejat worden  ::)
Door Angelique
Kaela schreef: Zooooooooooooooooooo

Ik hoorde heel veel gesmak achter me. Staat Oscar onze borden schoon te lebberen. Lekker de mayonaise en rabarber oplikken en de wortels laten liggen. Die krijg je tenslotte straks gratis in je voerbak en mayo moet gejat worden  ::)
Aan zijn uitgekooktheid mankeert in ieder geval niets  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door