Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wat leuk kalfjes! Krijgen we ook foto's te zien? Vind ze altijd zo aandoenlijk met die zachte ogen en grote tongen :smitten:
Ik ben blij  :). Zondag kleinigheidje van mams gehad om eventueel wat nieuws te kopen voor de bruiloft van mn nicht as vrijdag. Gister geslaagd bij V&D bij Paprika. Had ook nog een kadobon dus die erbij gedaan. Tjonge. Zou normaal echt nooit níet in de uitverkoop kopen. Voelt wel luxe aan. Echt een mooi jurkje. Ben er zo blij mee :smitten: vandaag even bijpassende legging zoeken. 
Mini's 3-tal schreef: 8uur meestal :biggrin2:
Het werd halftien, prima tijd. Ik lag alleen vanaf 8 uur aangekleed in mijn bed omdat ook ik ze toen verwachtte. Maar ik slaap prima met kleren aan, dus geen probleem.

Ze waren verbaasd dat de nieuwe keuken kleiner is dan de oude. Daar heb ik speciaal om gevraagd omdat de oude keuken te groot is, het is gewoon onpraktisch, 4 meter aanrecht, want dat betekent vooral dat ik oneindig lang op en neer in mijn keuken van de ene kant naar de andere.
Mara M schreef: Wat leuk kalfjes! Krijgen we ook foto's te zien? Vind ze altijd zo aandoenlijk met die zachte ogen en grote tongen :smitten:
Ik ben blij  :). Zondag kleinigheidje van mams gehad om eventueel wat nieuws te kopen voor de bruiloft van mn nicht as vrijdag. Gister geslaagd bij V&D bij Paprika. Had ook nog een kadobon dus die erbij gedaan. Tjonge. Zou normaal echt nooit níet in de uitverkoop kopen. Voelt wel luxe aan. Echt een mooi jurkje. Ben er zo blij mee :smitten: vandaag even bijpassende legging zoeken. 
Dat vraagt ook om een foto :)
De keukenmannen hebben muziek meegenomen. Nu moeten ze toch nog slopen, dus ik laat het nog maar even, maar ik moet vanmiddag nog werken, dus ik hoop dat het dan wel uitkan. (Of anders doe ik oordopjes in en stel het telefoongesprek even uit, dat was misschien ook niet zo handig gepland. Maar debatvoorbereiding moet echt vandaag.)
Door Martine-Tom
Ik heb hem al achter de rug, de aangifte  :D
En ik snap er nog steeds niks van, maanden aan de foon gehangen om een brut0-nette probleempje met mijn WIA op te lossen, en toen we er achter waren wat er precies aan de hand was was het net 3 dagen na het sluiten van het boekjaar en kon er niks meer aan gedaan worden.
En nu blijkt het ineens tóch aangepast te zijn, geen idee hoe, wat, wie en waar, maar ben zooo blij daarmee, scheelt een hele berg problemen  :) :) :)
Ik ga dit jaar voor het eerst niet digitaal belastingaangifte doen, omdat ik in Spanje zit kan ik mijn digi-d niet meer gebruiken,  ik hoop dat het net zo makkelijk is als digitaal belastingaangifte doen.

Succes Nynke,  je kan het! 8)
Bespreking achter de rug. Nu nog wachten tot de Roobol komt. Ben benieuwd.
Is ivm de pvc vloer, kreeg een brief dat ze vandaag komen en als het niet kan ik 5 werkdagen van te voren moet afmelden. Ik gemaild dat ik alleen smiddags thuis ben, geen probleem ze zouden het in de middag plannen en de dag er voor kon ik kijken hoe laat precies.
Kijk ik gisteren, hebben ze tussen half 11 en half 2 gepland... Heb ik nog wel een mail over gestuurd maar nog geen reactie gehad. We zullen zien dan...

In dat kader, bol.com heeft nog 6 euro terug gestort, maar ik snap niet waarom, want als ik inlog heb ik nog steeds een 'schuld' van ongeveer 15 euro. Ben benieuwd of ik er nog wat van hoor...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door