cj schreef:Mijn paranormale vermogens geven aan dat je een rode Creuset braadpan hebt gekocht....Ik gokte op een paarse

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
cj schreef:Mijn paranormale vermogens geven aan dat je een rode Creuset braadpan hebt gekocht....Ik gokte op een paarse
MarijeEnBoomer schreef:Ik zou even geen loten kopen....En toch voel ik gietijzer!
cj schreef:En toch voel ik gietijzer!Ook de postcodeloterij zou ik overslaan
MarijeEnBoomer schreef:Ik citeer: 'hoe noem je zo'n ding'Ik citeer: "Ik moet m'n ongelijk bekennen"
cj schreef:En toch voel ik gietijzer!Ik zou de pan even neerzetten dan
Mowgli schreef:Al bekend wat er was??? Ik kon nog steeds niets vinden... *is helemaal niet niewsgierig*Nee, niet. Op de website van de gemeente stond alleen maar dat bezorgde buurtbewoners de brandweer hadden gebeld na een 'luide detonatie', maar de brandweer kon niets vinden. Het vermoeden is nu dat er illegaal vuurwerk onder de spoorbrug is afgestoken, maar dat lijkt me onzin. Dan zouden daarvan sporen zichtbaar moeten zijn onder de spoorbrug, en daar is niets te zien.
cj schreef:Mijn paranormale vermogens geven aan dat je een rode Creuset braadpan hebt gekocht....Een watteh?!
Radja schreef:Dat is fijn dat Max en Laika rustig zijn gebleven! Het zal je maar gebeuren dat ze in paniek weglopen! Brrr daar moet je niet aandenken!Wahaha, geweldig! Ben blij dat jullie er zoveel plezier van hebben!
Weet je al wat die knal is geweest?
Off topic, weet je Anne,moet je dit toch even vertellen![]()
Paar dagen geleden had ik geen tijd om een brood te bakken in de broodbakmachine, dus een brood gekocht
! Zegt mijn oudste de volgende dag: 'mam wil je AUB nooit meer brood kopen,gewoon weer zelf bakken,want dat gekochte brood smaakt vreselijk!'
Kim_S schreef:Ik zou de pan even neerzetten danIk had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik.![]()
Sas, gaat alles wel goed met je? Neemt Jason nog steeds niet op? Duurt wel lang hè...![]()
OT: Gewerkt. En zowaar op tijd gestopt om The Blacklist te kijken. Heer-lijk. Beste serie ever.
Zo nog even bij Knollie kijken en dan naar bed.
Ze doet het best goed vandaag. Nu weer bollen zand eruit ipv flatsen. En ze heeft lekker de hele ochtend gegraasd (lang gras, geen zand!). Hoopgevend
-Saskia- schreef:Ik had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik.Ach gos. Arme Jason![]()
Fijn dat knollie beter gaat!
-Saskia- schreef:Ik had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik.Had diegene niet aangeboden dat je mee mocht eten en/of ze iets moest halen bij de appie voor je?![]()
Fijn dat knollie beter gaat!
MarijeEnBoomer schreef:Had diegene niet aangeboden dat je mee mocht eten en/of ze iets moest halen bij de appie voor je?Wacht ff, ik pak de popcorn!
Kim_S schreef:Ik zou de pan even neerzetten dan![]()
Sas, gaat alles wel goed met je? Neemt Jason nog steeds niet op? Duurt wel lang hè...![]()
OT: Gewerkt. En zowaar op tijd gestopt om The Blacklist te kijken. Heer-lijk. Beste serie ever.
Zo nog even bij Knollie kijken en dan naar bed.
Ze doet het best goed vandaag. Nu weer bollen zand eruit ipv flatsen. En ze heeft lekker de hele ochtend gegraasd (lang gras, geen zand!). Hoopgevend
Radja schreef:Fijn dat je optijd kon stoppen met werken! Jaaaaaaa heerlijk dat de beste serie ooit weer is begonnen! Wij nemen het op,zodat die rottige reclame doorgespoeld kan worden of dat we ff naar wc ofzo kunnen zonder een stuk te moeten missenOoooh nog een fan! Wat leuk
Fijn dat het alweer een stuk beter gaat met 'knollie'
MarijeEnBoomer schreef:Had diegene niet aangeboden dat je mee mocht eten en/of ze iets moest halen bij de appie voor je?Jawel! Zweedse balletjes. Of pizza.