Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
cj schreef:En toch voel ik gietijzer!
Ik zou de pan even neerzetten dan :biggrin2:

Sas, gaat alles wel goed met je? Neemt Jason nog steeds niet op? Duurt wel lang hè... :-\

OT: Gewerkt. En zowaar op tijd gestopt om The Blacklist te kijken. Heer-lijk. Beste serie ever.

Zo nog even bij Knollie kijken en dan naar bed.
Ze doet het best goed vandaag. Nu weer bollen zand eruit ipv flatsen. En ze heeft lekker de hele ochtend gegraasd (lang gras, geen zand!). Hoopgevend :)
Mowgli schreef:Al bekend wat er was??? Ik kon nog steeds niets vinden... *is helemaal niet niewsgierig*
Nee, niet. Op de website van de gemeente stond alleen maar dat bezorgde buurtbewoners de brandweer hadden gebeld na een 'luide detonatie', maar de brandweer kon niets vinden. Het vermoeden is nu dat er illegaal vuurwerk onder de spoorbrug is afgestoken, maar dat lijkt me onzin. Dan zouden daarvan sporen zichtbaar moeten zijn onder de spoorbrug, en daar is niets te zien. :-\

Onze eigen samenzweringstheorie is dat de moslims die een eindje verderop in de straat een lap grond hebben gekocht, tussen het station en ons woonwijkje in (misschien kun je je dat herinneren, Angelique), in het oude "Wasserwerk" (een deels ondergrondse, deels bovengrondse, met gras begroeide koepel, die in DDR-tijden als waterreservoir dienstdeed) een bomoefeningetje hebben gehouden. ::) Dat perceel was totaal overwoekerd, maar de moslimmeneren hebben het helemaal gemaaid, de omheining gerepareerd en er een stal neergezet, en vandaag zag ik dat er twee paarden liepen. Als dat zo is, dan weet de gemeente er vast meer van maar wil ze er niets over kwijt - vandaar het gebrek aan informatie. Tot zover Anne's wilde fantasie. :biggrin2:
Radja schreef:Dat is fijn dat Max en Laika rustig zijn gebleven! Het zal je maar gebeuren dat ze in paniek weglopen! Brrr daar moet je niet aandenken!

Weet je al wat die knal is geweest?

Off topic, weet je Anne,moet je dit toch even vertellen ;)
Paar dagen geleden had ik geen tijd om een brood te bakken in de broodbakmachine :smitten:, dus een brood gekocht :cool:! Zegt mijn oudste de volgende dag: 'mam wil je AUB nooit meer brood kopen,gewoon weer zelf bakken,want dat gekochte brood smaakt vreselijk!' :biggrin2:
Wahaha, geweldig! Ben blij dat jullie er zoveel plezier van hebben! :-*
Door -Saskia-
Kim_S schreef:Ik zou de pan even neerzetten dan :biggrin2:

Sas, gaat alles wel goed met je? Neemt Jason nog steeds niet op? Duurt wel lang hè... :-\

OT: Gewerkt. En zowaar op tijd gestopt om The Blacklist te kijken. Heer-lijk. Beste serie ever.

Ze doet het best goed vandaag. Nu weer bollen zand eruit ipv flatsen. En ze heeft lekker de hele ochtend gegraasd (lang gras, geen zand!). Hoopgevend :)
Ik had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik. ::)

Fijn dat knollie beter gaat!
Door Kim_S
-Saskia- schreef:Ik had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik. ::)

Ach gos. Arme Jason :-\

Wat ga je met die pan doen eigenlijk?
(Is het een wok? :biggrin2: )
-Saskia- schreef:Ik had geen tijd voor Jason. Na het pannen-avontuur appte iemand of de koffie al klaar stond. Boterham naar binnen geduwd en direct naar de keuken gerend. Zo ben ik. ::)

Had diegene niet aangeboden dat je mee mocht eten en/of ze iets moest halen bij de appie voor je?
Door Radja
Kim_S schreef:Ik zou de pan even neerzetten dan :biggrin2:

Fijn dat je optijd kon stoppen met werken! Jaaaaaaa heerlijk dat de beste serie ooit weer is begonnen! Wij nemen het op,zodat die rottige reclame doorgespoeld kan worden of dat we ff naar wc ofzo kunnen zonder een stuk te moeten missen :biggrin2:

Fijn dat het alweer een stuk beter gaat met 'knollie'
Door Kim_S
Radja schreef:Fijn dat je optijd kon stoppen met werken! Jaaaaaaa heerlijk dat de beste serie ooit weer is begonnen! Wij nemen het op,zodat die rottige reclame doorgespoeld kan worden of dat we ff naar wc ofzo kunnen zonder een stuk te moeten missen :biggrin2:

Fijn dat het alweer een stuk beter gaat met 'knollie'
Ooooh nog een fan! Wat leuk :cool:
Tis nu nog maar 1x reclame tussendoor, valt reuze mee! Tijd om naar de wc te kunnen ;D
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef:Had diegene niet aangeboden dat je mee mocht eten en/of ze iets moest halen bij de appie voor je?
Jawel! Zweedse balletjes. Of pizza.
Toen ik beleefd afsloeg, werd ik thuis gedropt. "Uit m'n auto!"
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door