eelke schreef:Leuk zo'n huizentopic![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Leuk zo'n huizentopicnou, eerst groen van jaloezie en daarna blauw van de klappen!![]()
eelke schreef: Daardoor gaat er niet meer in een aanhanger passen hoor!Maar er kan/mag soms wel een grotere aanhanger achter.
Mini's 3-tal schreef: Maar er kan/mag soms wel een grotere aanhanger achter.Ja bij de goede auto weer wel
Sammy1980 schreef: Ik zie nu trouwens pas die prijs ??? ???Ja dat had ik ook
Jeetje dat is ook niets!!!!!
Kaio schreef: Ja dat had ik ookNou dat gaat hier nog niets lukken. Hmmm misschien toch naar een andere provincie verhuizenvoor die 185 kun je in omg ehv een misscien een klein rijtjeshuisje in volksbuurt krijgen. Of een flatje.
En deze 2 huizen zijn ook nog eens in fantastische verzorgde staat zo te zien!
Sammy1980 schreef: Ik zie nu trouwens pas die prijs ??? ???
Jeetje dat is ook niets!!!!!
Kaio schreef: Ja dat had ik ookAls je die van mij en Antonia bedoelt dan moet ik echt zeggen dat het huis van Tonny een veel luxere en hogere afwerkingsgraad heeft dan die van mij. (ze schelen ook 80 bouwjarenvoor die 185 kun je in omg ehv een misscien een klein rijtjeshuisje in volksbuurt krijgen. Of een flatje.
En deze 2 huizen zijn ook nog eens in fantastische verzorgde staat zo te zien!
Angelique schreef: In de loods niet, in de trimsalon natuurlijk wel. Lijkt me voldoende groot voor een barfwalhallaatjeHet moesten trouwens vrolijke rollende oogjes zijn![]()