Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Sammy1980 schreef: Ik zie nu trouwens pas die prijs  ??? ???

Jeetje dat is ook niets!!!!!
Ja dat had ik ook  :o voor die 185 kun je in omg ehv een misscien een klein rijtjeshuisje in volksbuurt krijgen. Of een flatje.
En deze 2 huizen zijn ook nog eens in fantastische verzorgde staat zo te zien!
Door Sammy1980
Kaio schreef: Ja dat had ik ook  :o voor die 185 kun je in omg ehv een misscien een klein rijtjeshuisje in volksbuurt krijgen. Of een flatje.
Nou dat gaat hier nog niets lukken. Hmmm misschien toch naar een andere provincie verhuizen  :biggrin2:
Door Angelique
Sammy1980 schreef: Ik zie nu trouwens pas die prijs  ??? ???

Jeetje dat is ook niets!!!!!
  :biggrin2: :biggrin2: Voor Haagse begrippen niet nee, maar voor hier is het een hele marktcomforme prijs. Prijs is wel op scherp gezet, om een vlotte verkoop te forceren.
Door Angelique
Kaio schreef: Ja dat had ik ook  :o voor die 185 kun je in omg ehv een misscien een klein rijtjeshuisje in volksbuurt krijgen. Of een flatje.
Als je die van mij en Antonia bedoelt dan moet ik echt zeggen dat het huis van Tonny een veel luxere en hogere afwerkingsgraad heeft dan die van mij. (ze schelen ook 80 bouwjaren  :biggrin2:) Zij heeft gewoon de locatie tegen (hoe deze in het nieuws staat, want de locatie an sich is prachtig), maar dat huis zou normaliter vlotjes een tonnetje meer mogen kosten als je ziet wat je ervoor krijgt.
Door Kaio
Ja jullie 2  :biggrin2:
Nee klopt die van Tonny is een stukje groter ( prachtig grote keuken :dribble: ) en luxer, maar jou huis mag er ook wezen. Heb ik nou ook niet meteen he bah nee bij.  ;)
Door sella
Angelique schreef: In de loods niet, in de trimsalon natuurlijk wel. Lijkt me voldoende groot voor een barfwalhallaatje  :P
Het moesten trouwens vrolijke rollende oogjes zijn :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door