B-merk? Oh, dat houdt meestal in dat de levenduur bijzonder kort is. Da's niet handig. Dank voor je antwoord.Siberienne schreef: di 09 nov 2021, 21:32 Nee, weer alleen dat Urberg bekend staat hier als een B-merk en wellicht dus niet zo degelijk. Heb zelf daarom nog niet aangedurfd iets van ze te bestellen
Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
src_esther
- 5-sterren

Re: Barefoot schoenen
Ik heb ze zojuist ontvangen.
Het zijn deze:
Of ze mijn voeten droog gaan houden weet ik uiteraard nog niet, maar ze zitten lekker en mijn voeten zijn heerlijk warm, (waren steenkoud omdat wij nog geen verwarming hebben)
Het zijn deze:
Of ze mijn voeten droog gaan houden weet ik uiteraard nog niet, maar ze zitten lekker en mijn voeten zijn heerlijk warm, (waren steenkoud omdat wij nog geen verwarming hebben)
- pearlsofpassion
- Moderator
Fijn Doranto!
Ik was nog aan het kijken en sommige 'kinderschoenen' gaan tot maat 39.
https://www.tikkishoes.com/barefoot-boo ... 39-eu.html
Voor mensen met kleine voeten misschien ook een optie.
Vivo kinder gaat ook tot maat 38.
Ik was nog aan het kijken en sommige 'kinderschoenen' gaan tot maat 39.
Voor mensen met kleine voeten misschien ook een optie.
Vivo kinder gaat ook tot maat 38.
- pearlsofpassion
- Moderator
Van deze beweren ze dat hij 'fully waterproof' is... https://www.xeroshoes.eu/shop/boots/xcursion-men/
Ik krijg geen schoenen te zien als ik op de link klik 
Nee ik ook niet omdat ik hun cookies deels weiger. Dan bekijken ze het maar.
Ik heb de cookies ook deels geweigerd. Maar nu ik de link opnieuw aanklik krijg ik het wel te zienpike schreef: wo 10 nov 2021, 17:59 Nee ik ook niet omdat ik hun cookies deels weiger. Dan bekijken ze het maar.
- pearlsofpassion
- Moderator
Echt?
Eens kijken of ik er op een andere manier bij kan komen.
Eens kijken of ik er op een andere manier bij kan komen.
Ik krijg ze nog steeds niet te zien omwille van de cookies.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ah dat lukt. Zien er aardig uit maar ik ga het niet uitproberen… Van welk materiaal zijn ze eigenlijk gemaakt, behalve dat ze vegan zijn is me dat niet duidelijk.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik weet het niet. Iets kunststof vermoed ik. Maar waarvan zijn de conventionele wandelschoenen gemaakt? Ook toch?
Mukishoes heeft er ook in kurk. Das sterk waterafstotend van zichzelf. Maar die claimen geen volledige waterdichtheid door de naden. Wel redelijk, en ze zijn gevoerd dus ook warm.
Goed merk ook.
Mukishoes heeft er ook in kurk. Das sterk waterafstotend van zichzelf. Maar die claimen geen volledige waterdichtheid door de naden. Wel redelijk, en ze zijn gevoerd dus ook warm.
Goed merk ook.
Conventionele zijn van glad of geruwd leer.pearlsofpassion schreef: wo 10 nov 2021, 19:04 Ik weet het niet. Iets kunststof vermoed ik. Maar waarvan zijn de conventionele wandelschoenen gemaakt? Ook toch?
Goed merk ook.
Ik weet niets van kurk maar aangezien dat vroeger (echte kurk) op de wijnflessen zat moet dat wel waterdicht zijn.
Laat wel lucht door daarom moest de wijn liggend bewaard worden..
Alleen maar kindermaatjes te krijgen…