Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
jeanne schreef: Ja, hij is vast bang dat ie weg zal waaien, het is ook zo'n klein hondje hè? ;D

Ja groot gelijk heeft hij,weetje wel hoe hard het kan waaien in zeeland ::) ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 14 mar 2004, 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
Weet niet veel origineels te zeggen, knuffels voor kobus en hier wordt aan je gedacht. :-*
Door tieneke
alies2 schreef: Weet niet veel origineels te zeggen, knuffels voor kobus en hier wordt aan je gedacht. :-*
Dank je ;)
Kobus is onderhand platgeknuffeld door die bp'ers ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op zo 14 mar 2004, 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
hij is vast blij dat we niet allemaal over de vloer komen en dat het bij bits en bytes blijft
Door Mayka
Maar hij ziet er dan ook zo lief en knuffelachtig uit!!! ;D

Dus ook van ons heeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel knuffels en nog veel meer sterkte!
Door jeanne
en van mij ook weer een hele hoop knuffels,
Ik geef al mijn knuffels die ik normaal aan Freule zou geven nu extra aan Kobus :-* en dat zijn er veel hoor!
Door tieneke
jeanne schreef: en van mij ook weer een hele hoop knuffels,
Ik geef al mijn knuffels die ik normaal aan Freule zou geven nu extra aan Kobus :-* en dat zijn er veel hoor!
Kobus lust er wel pap van ;) ;D ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 15 mar 2004, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
tieneke schreef:
Kobus lust er wel pap van ;) ;D ;D
Van mij dan ook nog een mega groot bord knuffelpap ;D
Laatst gewijzigd door Truus op ma 15 mar 2004, 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef:
Van mij dan ook nog een mega groot bord knuffelpap ;D
;D ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 15 mar 2004, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Het gaat lekker met het verschrikkekijke nollebakmonster :D
Goed hij is aardig stram en oud ,maar bedelen dat ie nog doet op zijn leeftijd :P
Als het zonnetje schijnt pakt hij bewust heel wat extra calcium mee voor zijn broze botten 8)
Ik wist niet dat zelfs een hond op het zonnetje kickt :P
Zijn bak met Carnibest gaat 2 keer per dag leeg,soms moet een vers scharreleitje het laatste beetje uit zijn pan doen verdwijnen,maar ach.... :-*
Vanavond heb ik wat vleugels gekocht bij de c1000.
Ze waren wel duur maar lekker dat hij het vondt!
De rest ligt in de koelkast en vriezer.
Zometeen zijn laatste plasronde en dan weer lekker slapen,na zijn laatste vleugeltje ;)
Door Truus
Fijn he Tieneke :D dat het zo goed gaat, bovendien komt het mooie lenteweertje er aan en dat is alleen al goed voor z'n lijf ;).

Daarbij.....hij eet ook nog zo goed...super he!

Geef hem maar een knuffel want dat is al weer effe geleden !

Groetjes Truus.
Door tieneke
Truus schreef: Fijn he Tieneke :D dat het zo goed gaat, bovendien komt het mooie lenteweertje er aan en dat is alleen al goed voor z'n lijf ;).

Daarbij.....hij eet ook nog zo goed...super he!

Geef hem maar een knuffel want dat is al weer effe geleden !

Groetjes Truus.
Vanavond nog zei Kobus dat het zo,n tijd geleden was dat jij hem had beetgepakt ;D
Dus bij deze :-*
Ennne...dat zonnetje moet wel een beetje doorzetten natuurlijk,is alleen maar goed voor mijn plantjes ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op di 23 mar 2004, 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door