Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Poeh, wat was ik na je berichtje van donderdag al bang voor dit nieuws :-\

Jullie hebben Teun de beste kansen gegeven op herstel en wat vindt ik het erg om te lezen dat al jullie inzet onvoldoende heeft mogen baten :'(
Had het jullie zo enorm gegund dat Teun er weer bovenop zou krabbelen!
Wens jullie enorm veel sterkte met het loslaten en het gemis dat daarop zal volgen :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Wat verschrikkelijk... Zo hard je best gedaan, alles gegeven, en dan dit nieuws. :'( Heel veel sterkte morgen, het zal ontzettend moeilijk zijn, maar ik hoop dat de wetenschap dat jullie kiezen voor Teuns bestwil het verdriet wat kan verzachten. Heeeeel veel sterkte...
Door doranto
Oh wat een naar nieuws. :'( Jullie hebben alles geprobeerd en gedaan wat mogelijk was. Helaas moet dan nu toch in het belang van Teun deze moeilijke beslissing worden genomen. Zeker met die aandoening aan zijn kaakspieren er nog bij, is het voor hem en jullie helaas uitzichtloos.
Heel veel sterkte voor nu, morgen en de tijd daarna! :bigarmhug:
Door zurca
Wat vind ik dit vreselijk voor jullie...Zo hard gevochten, alles voor hem gedaan...
Nu kunnen jullie nog maar 1 ding voor hem doen en dat is hem laten gaan, zo oneerlijk, zo verdrietig.
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Kaela
Wat vind ik dit ontzettend erg voor jullie. Ik zie alle vakantiefoto's nog voor me, van een Teun die als een brok levenslust genoot. Dat jullie gevecht zo moet eindigen is zo oneerlijk. Heel erg veel sterkte gewenst, jullie zijn de beste baasjes, in voor én tegenspoed geweest en nu betekend houden van loslaten.
Door Kaio
Ach nee zeg :'(
Had zo gehoopt op beter nieuws voor jullie. Wat een inzet hebben jullie getoond, maar helaas loopt het toch anders af. Heel veel sterkte :-*
Door fransbulletje
Ach wat vreselijk....maar jullie hebben alles voor Teun gedaan wat mogelijk was...
Heel veel sterkte.. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door