pearlsofpassion schreef: ↑wo 01 sep 2021, 10:34 Of misschien zijn ze wel geschikt maar gaan ze gewoon niet heel lang mee?Als ze gewoon niet heel lang mee gaan zijn ze dus gewoon niet geschikt
Had je vroeger dan wel conventionele schoenen die dat konden? En geen rubberen laarzen dan maar echte schoenen?

Ik heb het nagekeken:
De Zaqq Bash heb ik besteld 4 februari van dit jaar. Daar schrok ik van, ik dacht dat ik ze toch al een jaartje had. Ze zijn nu al waardeloos. En als ik dan bedenk dat ik met een oude hond zit die dit jaar niet veel meer gelopen heeft omdat het niet meer gaat (gemiddeld nog zo'n 45 minuten) dan vind ik dat wel heel erg treurig voor een bedrag van € 170 excl. verzendkosten.
Vroeger liep ik op Meindls en consorten, die bleven waterdicht zo lang ik ze had. Zelfs bij nauwelijks onderhoud want dat deed ik meestal alleen voor we op vakantie gingen, 1x per jaar. Het enige echte nadeel dat die schoenen hadden was dat de zolen snel afsleten. Bij dagelijks uren lang lopen waren ze bij mij dan na 1 jaar zo goed als afgesleten. Ik liep er dan nog een half jaar mee door tot dat het echt niet meer ging. Met het ouder worden werden die schoenen me ook veels te zwaar aan mijn voeten. Dat gewicht meezeulen kilometers lang werd ook een dingetje. En ze waren en zijn nog steeds peperduur. Dus met die schoenen was ik ook niet super blij maar je hield in elk geval altijd droge voeten.