Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Ik heb inderdaad al screenshots en zal ook aangifte doen. Wie weet komt het ooit van pas in een onderzoek inderdaad
Jeetje, je was er vroeg bij, met kinderen
(Treurig volk)
(Treurig volk)
- pearlsofpassion
- Moderator
Iemand die Carlos Marin van Il Divo kent?
Hij is vorige maand op 53 jarige leeftijd overleden aan Corona.
En ik ben eigenlijk al 2 weken stilletjes in mezelf aan het huilen.
Il Divo live zien was iets wat heel hoog op m'n bucket list stond. Ik heb de kans laten schieten toen ik hoogzwanger was van Maxime. Ik vond dat (en nog steeds hoor) niet kunnen, zo'n lawaai, voor de baby.
Ik weet dat het voor velen van jullie absoluut jullie muziekstijl niet is, maar om dit vb mee te maken.... Dat was voor mij alleszins een droom geweest die werkelijkheid werd.
Il Divo live zien was iets wat heel hoog op m'n bucket list stond. Ik heb de kans laten schieten toen ik hoogzwanger was van Maxime. Ik vond dat (en nog steeds hoor) niet kunnen, zo'n lawaai, voor de baby.
Ik weet dat het voor velen van jullie absoluut jullie muziekstijl niet is, maar om dit vb mee te maken.... Dat was voor mij alleszins een droom geweest die werkelijkheid werd.
Wie van de mannen is het? Geen van allen denk ik aah, die kan 53 zijn.
Wat vreselijk dat hij is gestorven. De artiesten die ik graag nog weer eens zou willen zien hebben zich verhangen na het concert waar ik bij was.
(vrij letterlijk.)
Wat vreselijk dat hij is gestorven. De artiesten die ik graag nog weer eens zou willen zien hebben zich verhangen na het concert waar ik bij was.
- pearlsofpassion
- Moderator
De Spanjaard, met z'n lichte zwarte krullen.
Dit is een concert van jaren geleden. Maar maakt niet uit, ze klonken nog steeds even goed...
Dit is een concert van jaren geleden. Maar maakt niet uit, ze klonken nog steeds even goed...
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik heb een aantal jaren geleden gekeken voor een kaartje voor een concert van hen…. Maar ik vond het een beetje te duur
…. Maar je moet er van houden, deze muziek… Af en toe wil ik nog wel eens een uurtje luisteren….
Ja.... Ik ben er echt ziek van.... Ik had dit jaar ook naar een concert willen gaan en heb gewoon geen zin meerpearlsofpassion schreef: vr 07 jan 2022, 19:22 Iemand die Carlos Marin van Il Divo kent?
Ze gaan wel op tour trouwens. Zonder Carlos.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ja, als eerbetoon.. Enkel in Amerika dacht ik. Met een tijdelijke bariton die voor hem invalt.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hem zomaar vervangen... Een stem als die van hem vervang je zomaar niet. En de persoon al helemaal niet.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hem zomaar vervangen... Een stem als die van hem vervang je zomaar niet. En de persoon al helemaal niet.
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Dag allemaal, kan je hier ook een gin tonic krijgen en een hapje?
Ik weet het het is nog vroeg maar ik kan het straks nog uitdrinken hé.
Ik weet het het is nog vroeg maar ik kan het straks nog uitdrinken hé.
Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Lekker dank u wel.Kim_S schreef: wo 26 jan 2022, 12:20 Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen![]()
Screenshot_20220126-121752_Samsung Internet~2.jpg
Ah ik zie dat de bar hier ook weer open is nu alles in Nederland weer open mag 
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Er stond een Belgische barman denk ik want je kon alttijd binnen.dinky89 schreef: wo 26 jan 2022, 13:08 Ah ik zie dat de bar hier ook weer open is nu alles in Nederland weer open mag![]()
-
Mandarijn
- 5-sterren

Yesss bitterballen!!!!!Kim_S schreef:Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen![]()
Lekker