Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hier Jos met de dagsluiting....

Marlou ligt al weer heerlijk in bed, welverdiend,  met Bonnie die ouwe dove kraakheks  ;) ;) maar dat maakt allemaal niet uit. het gaat nu elke dag beter: lopen ( ondanks die achterpoot ) met de mannen in het bos - op een drafje zelfs !! zo fijn haar blij te zien, te snuffelen, markeren met haar achterpoot omhoog als een vent, en zich niks aantrekkend van het vieze weer.
Ze is nu wel meer dan ooit op Marlou, wat het in huis soms een beetje onrustig maakt. ze wil haar constant in het oog houden en bij haar liggen. maar waarschijnlijk gaat dat vanzelf beter wanneer ze meer gewend is aan haar situatie. daar is ze i.e.g. sterk genoeg voor.
en ook de mannen moeten natuurlijk weer wennen. die werden na 3 weken rust verrast met een zieke hond die amper boe of bah zei, veel aandacht ( en eten  ;) ) kreeg, maar al snel haar plek weer ging opeisen.
ja, nog even en de vlag kan uit. een klein bescheiden feestje en blij en tevreden zijn met de Bonnie die we terug gekregen hebben en natuurlijk zelf al die weken vooruit geholpen hebben, en wat ze er - heel belangrijk - zelf aan gedaan heeft, met haar ijzersterke karakter en doorzettingsvermogen.

Als je achteraf kijkt wat je op een dag gedaan hebt lijkt het zo weinig, maar de tijd is toch gevuld met bezig zijn - bellen - piekeren - boodschappen - eten koken - hondjes verzorgen - wandelen - .... en toch zo moe aan het eind van de dag dat je om half 10 in bed wil kruipen. en dan is het vaak ook moeilijk de tijd te vinden hier op BP zelf iets te schrijven omdat je wel wil, maar je hoofd met andere dingen bezig is. dus probeer ik Marlou daar ook een beetje mee te helpen, want ze WIL graag meer schrijven. en dat komt zeker weer wel. nog even geduld.... ;) ;)
Wij zijn i.e.g. nog steeds heel blij met alle lieve, blije, opbeurende reacties en adviezen.

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
Hier Jos weer eens....

Het was een beetje een off-day gister, vandaar geen bericht. Wat verhoogde temp, wat hijgerig en erg onrustig. hoewel ze haar streken nog niet verleerd heeft.. ( wordt alleen maar meer  ;) ;) ) maar Marlou maakt zich dan meteen zorgen. niet onbegrijpelijk natuurlijk....
En vandaag is het eigenlijk ook nog niet beter.  En ook een vreselijk borrelende buik. dat is niet gek natuurlijk, maar ze lijkt er wel wat last van te hebben. we gaan dus kijken om haar 2e ( van 3 ) voedingen met 100gr te verlagen, zodat haar darmen wat meer tot rust kunnen komen. morgen 'ns kijken hoe dat gaat.
ze mag best nog wat aankomen maar dat mag best geleidelijk.
En natuurlijk nog steeds last van haar r.achterpoot ( en r.voor ook een beetje ) - en wat het precies is.... ?? maar eenmaal op pad met de mannen in het bos gaat ze als een kieviet !!  :) :) dat vind ze toch ( naast het eten geloof ik  ;) ;) - maar niet te veel kruiden en groente erbij natuurlijk ) het leukste deel van de dag. en ik denk dat ze met haar situatie moet leren omgaan om wat meer rust te krijgen, maar daar komen we wel overheen.
Het moeilijkste is vertrouwen te houden dat Bonnie, ondanks alle "kleine ongemakken", het gaat redden. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken, al ben ik soms een pessimistische zwartkijker  ;) ;) of soms alleen maar realist, maar mijn gevoel is goed, en daar vertrouw ik op. en op alle duimpjes en kaarsjes natuurlijk !! :) :)

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
dank jullie wel voor alle lieve berichtjes weer!! :-* :-*

ja, ik ben soms erg snel erg ongerust en weet dan niet meer of iets nu erg of alleen maar vervelend is, pff....

hoe dan ook gaan we vandaag een fijne dag maken; we gaan eerst kipkarkassen ophalen bij de poelier en daarmee naar Jeroen/Djara met zijn beauceron mannen!! en daar houdt de dame wel van :) ;)
hopelijk heb ik straks nog energie over om verslag te kunnen doen

nu eerst een klein poep en plasrondje en dan koffie!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
voor jullie!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door