Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Yvonne K
Hetty 1 schreef: Owwww, ik ga op m'n handen zitten, bestel niks meer voorlopig want ik heb al veel te veel. :-X

Iemand misschien interesse in 3 kg hert spiervlees?
ik wil het hertvlees wel van je overnemen.
Ik stuur je pb
Door lachnat
[quote="Yvonne K"]
Ik ga 28 september naar Apeldoorn om vlees van Daantje op te halen.
Als je mee wil bestellen dan kan je in het topic van Daantje bestellen.
Ik denk dat ik zo'n 200 kilo kan meenemen.
[/quote]

Oh dat zou super zijn  :-*
Ik had al besteld 10kg fazant en 12 kwartels kan dat dan met jou mee?

Ik werk zelf van 15:00 tot 23:00 dus dan gelijk de vraag kun je het een nachtje bewaren?
Door Miranda 1
Top Yvonne dat je wil rijden. Ik zal het doorgeven aan Daantje.

@Lachnat mocht het eind september nou wel heel warm zijn dan wil ik het ook wel mee nemen bij Yvonne vandaan. Ik gok dat het dan wel in mijn vriezer past. En voor jou maakt het niet uit bij wie je het op haalt.

@Yvonne, ik neem aan dat je dan ook wat mee kan nemen van NienkeV? Ik wil misschien rundvlees bestellen bij haar.
Door Yvonne K
Miranda: als NienkeV op dezelfde tijd en locatie is dan lijkt me dat geen probleem.

Khari: fijn om te weten dat als er veel meer dan 200 kilo besteld wordt, jij ook kan rijden.
Door Miranda 1
Ik ga er nog even over na denken hoor, want Job heeft natuurlijk ook rundvlees. En ik moet rundvlees bij mijn Berner nog even officieel elimineren, maar hij heeft op dit moment een beetje jeuk. Dus wacht ik ff een weekje.

Wat ik lees rijdt Nienke naar Apeldoorn om dingen van daantje op te halen en kan ze dus wat mee nemen.
Door Antheman
[quote="Yvonne K"]
Ik ga 28 september naar Apeldoorn om vlees van Daantje op te halen.
Als je mee wil bestellen dan kan je in het topic van Daantje bestellen.
Ik denk dat ik zo'n 200 kilo kan meenemen.
[/quote]Hoi Yvonne, fijn dat je wilt rijden!
Mits er nog haas is, wil je dan een doos van 10 kg haas voor me meenemen?
Door lachnat
Is er nog iemand die houtduif of gans van Bob / Johanna25 wil?
Ik ben van plan daar van de week heen te rijden en wil best voor andere wat mee nemen.
Door Simone V
[quote="lachnat"]
Ik ben van plan daar van de week heen te rijden en wil best voor andere wat mee nemen.
[/quote]
hoi, ik zou best graag 1x eens een houtduif willen uitproberen, ook al lusten de meeste honden het niet. Ben toch benieuwd. Krijg ik dan een hele duif met of zonder veren? En wat kan je van gans bestellen, ook een hele, of spiervlees bijv?
Door Miranda 1
[quote="lachnat"]
[/quote]

Ik sla even over. Deze maand al veel geld uit gegeven aan hondenvoer. Ik wil gans wel een keer proberen om te kijken of mijn allergiehond er tegen kan. Maar ik heb al dingen in de vriezer die ik eerst wil proberen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door