Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Ik sta nog niet echt op de zomertijd.
Ik ook niet en ter compensatie werd ik vanmorgen gewoon even om half 7 wakker  :-X
Wel lekker optijd om alle was buiten te gooien dat dan weer wel  :biggrin2:

Gister van een lief dinnetje 3 (3!!!) volle vuilniszakken kleding gehad, zoooooo blij mij. Mijn kast wat minder, die kreunt al bij de gedachte  :biggrin2:
Die enkel van gister speelde vannacht nog flink op. En m'n kont doet ook zeer. Heel slecht geslapen vannacht en heel stijf opgestaan. Wat traumeel erin en werk gebeld om dagje vrij te nemen. Nu beetje relaxen en zo maar ff wat in huis rommelen.
*Dorothea* schreef: Ik sta nog niet echt op de zomertijd.
Oh man oh man.

Ik was de hele nacht al duizelig als ik me omdraaide, vanochtend nog. Nu is de duizeligheid minder, maar de ochtendmisselijkheid is in volle hevigheid terug. En ik zat net een wetsdingetje te lezen en hoewel de druk in mijn rug niet veranderde, was het in mijn hoofd alsof ik van links naar rechts zwalkte en omgekeerd.

Mijn lijf haat zomertijd. Als de wintertijd ingaat stopt dit weer.
Hier ook nog niet echt in zomertijd. Maar ja, dat is niet zo gek met alle vermoeidheid van de laatste tijd. Wel de werkdag goed volgehouden en gezond gekookt. Daarna met Oscar oefenen, maar die is ook moe. Niet door de zomertijd, maar door de sociale verplichtingen van gister. Dus ik kreeg drie keer een vrij humoristische nee en ben toen maar gestopt. Boodschap is duidelijk jongen, vandaag word het hem niet.

Ik ga zo maar eens lekker in bad. Boekje erbij, chipje. Een mens moet zichzelf soms kietelen toch.
Hele dag al spierpijn, omdat we gisteren een flink stuk hebben gefietst bij Ditzum
En zomertijd hoeft voor mij niet, mijn ritme ligt een tijd overhoop door de tijd een uur te vervroegen...;-(
Maar dat het 's avonds lager licht is vind ik dan wel weer fijn..
Komende week hopelijk de afzetting van terras klaar, al zal het niet makkelijk worden. Morgen eens kijken of ik de spullen hier krijg zodat ik woensdag kan beginnen met alles klaar te maken en donderdag te installeren.

Noppie is vandaag 3 keer buiten geweest, aangelijnd. 's ochtends 1,5 uur, 's middags 1 uur en vanavond 1 uur. Hij schrikt af en toe en dan is een halsbandje niet echt ideaal. Maar heb tuigje geprobeerd en daar raakte ie compleet van in de stress. Met beetje geluk nog weekje en dan kan ie los rondlopen buiten.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op ma 31 mar 2014, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-Saskia- schreef: +1. Vanmorgen ging de wekker weer als vanouds om 06.15u. Heel gek, het voelde als 05.15u. *yawn*  ::)
Ik heb er helemaal geen probleem mee ; ondanks een drukke dag gisteren en laat naar bed, was ik vanmorgen om 6 uur toch geheel fris en fruitig  ::) ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door