Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.
Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mieke L. schreef: Rudi's vader (83) lag in het ziekenhuis en heeft daar een hartstilstand gehad. Is toen kunstmatig in coma gehouden tot gister maar vandaag ligt hij nog steeds in coma.
Ben bang dat dit niet goed gaat aflopen![]()
![]()
pallas schreef: ja, dat zijn van die hele lastige momenten die je niet helemaal onder controle kan houdenOh deze is oplossing is ook al wel bedacht hoor! Als de kap af is, verhuisd meneer naar de bench en dan kan er niet zoveel meer gebeuren. Alleen met kap in de bench is wel heel sneu, dan ligt ie wel heel erg klem. Dus nog even tot vrijdag of zaterdag wachten. We zijn nu extra blij met zijn enorme mand, daar ligt hij nu prinsheerlijk, ingebouwd tussen de banken. Dat is met kap een uitkomst!Maar gelukkig verder goede berichten en jullie zijn heel crea in de oplossingen verzinnen
![]()
![]()
![]()
*Dorothea* schreef: Boodschappen gedaan met een lege maag, geen goed idee.oftewel je kan voorlopig weer vooruit?![]()
zhiva schreef: oftewel je kan voorlopig weer vooruit?ja weer genoeg chips en bier![]()