pike schreef: ↑vr 06 mar 2020, 15:31
Daar zit wat in ja. Ik heb zojuist mijn trackers nader bestudeerd. En daar zit inderdaad toch iets van een boogvorm in. Maar die voel ik dus niet als ik de schoenen aan heb. De high top is vrijwel plat. Die lijkt alleen aan de zijkant een ietsiepietsie op te lopen. Ook daar voel ik met lopen niets van.
De merrels heb ik voor de winter schoon opgeborgen, die heb ik nog niet nader bestudeerd.
Het is alleszinds niet de bedoeling dat je het voelt als je ze aanhebt.
Ik vind m'n Mukishoes ook comfortabeler dan Vivo omdat de zool gewoon flexibeler is. En ik vind de Vivo Lite comfortabeler dan de HI top omdat die beter de voetvorm volgt terwijl de HI Top wat te veel ruimte heeft aan de enkel en voetboog en daardoor het leer wat bolt bij elke stap. En dat hoor je ook.
Zurca, jij noemt de Wildlings ook in die categorie? Dat heb ik absoluut niet. Die zool is zo ontzettend flexibel en onder de voetboog zit zelfs geen zool, die hinderen mij echt op geen enkele manier.
Merrels heb ik niet, meneer wel, maar ik vind ze zowiezo maar Semi-barefoot. De nieuwe versie vapor glove toch. Lichte demping onder de hiel, te weinig ruimte aan de tenen en iets van voetboog zou idd kunnen. Wel minimaal allemaal he, maar toch... Geen merk dat ik nog zou aanraden, tenzij om de overgang te maken vanuit gewone schoenen..