Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Gonnie
koekje schreef: Huispak verruilen voor kleren om naar buiten te gaan, haren uitborstelen en netjes bij elkaar doen, schoenen zoeken en aan, baby wakker maken (slaapt net eindelijk) en huilend (ze houdt niet van wakker gemaakt worden) omknopen. Naar het station lopen om te gaan pinnen. Terug naar de lokale friettent om een kroket te halen. Als tie nog open is.
Nah, iets teveel moeite.
Neu dat gevoel ken ik.....toch maar een toastje kaas dan?
Door TMG1961
Gonnie schreef: Ik hou het in de gaten voor je Theo......en als je eens tegen een leuke occasion aanloopt, let er dan wel goed op dat de accu goed is. Dat is de grootste kostenpost  ;)
Dat had ik al begrepen.
Door Mowgli
Kim_S schreef: Banaan met chocoladesaus? Of met honing? Met jam desnoods?
#ervaringsdeskundige  :biggrin2:
In Duitsland moet je er Nutella op doen Kim! #DeNutellawordttegenwoordigduurbetaalddooreenslechtehazelnotenoogstinturkijeditjaar
Door TMG1961
Vanochtend mijn hakmes in twee delen geslagen :( Wou een plat stuk vlees in 2 stukken delen maar het was nog te bevroren, na een paar stevige tikken met houten hamer hoorde ik kleng en had ik een hakmes dat uit 2 delen bestond :( Nu dus op zoek naar een vervanging.
Door Kim_S
Mowgli schreef: In Duitsland moet je er Nutella op doen Kim! #DeNutellawordttegenwoordigduurbetaalddooreenslechtehazelnotenoogstinturkijeditjaar
:doh:

Al woon ik dan al 9 jaar in Duitsland, mijn Nutella-fetisj is nog steeds niet op het niveau van een echte Duitser  :biggrin2:
Door Pluto
-Saskia- schreef: Nutella is overál fijn op!

OT: Mails gelezen, facturen gemaakt, werk voor morgen voorbereid. ZZP'er zijn is fijn!  :D
Reken je ook dubbeltarief voor werk op zondag?
:P
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Maar je geeft jezelf toch wel extra salaris voor werken op zondag?  :biggrin2:
:biggrin2: Tuurlijk. Ik mag zo lekker even naar de Esprit van mezelf. en naar Nolten. En naar Simon. En naar de tandenborstelverkoopdinges.  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door