Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Maar na een week moet ik weer naar huis hoor, het wordt toch een soort van eng als je tegelijk dezelfde dingen gaat zeggen.![]()
*Dorothea* schreef: Maar na een week moet ik weer naar huis hoor, het wordt toch een soort van eng als je tegelijk dezelfde dingen gaat zeggen.vooral als je voor een vitrine met 10 verschillende soorten salade staat en dan tegelijk zegt doe die griekse salade maar , dan moet je echt gaan ja![]()
-Saskia- schreef:en zo niet zijn ze dat nu welbitch.
Ah, zijn ze vast gewend over het hek van het asiel gegooid te worden bij de zomervakantie, toch?![]()
*Dorothea* schreef: Vandaag weer vervroegd paasontbijt, alleen mocht ik van Henneke niet zo'n boterlammetje kopen.echt niet![]()
Mieke L. schreef: echt nietKan niet wachten tot ik naar huis kan, koop ik gelijk een boterlammetje.wat sneu
![]()
Mieke L. schreef: echt nietja maar ze mocht best kaasplakjes in de vorm van paashaasjes kopen maar dat doet ze dan weer nietwat sneu
![]()
*Dorothea* schreef: Kan niet wachten tot ik naar huis kan, koop ik gelijk een boterlammetje.
henneke schreef: ja maar ze mocht best kaasplakjes in de vorm van paashaasjes kopen maar dat doet ze dan weer nietdat geeft weer een hele andere kijk op de zaak![]()
Mieke L. schreef: staat het bier koud?Bubbeltjeswijn....en er zijn nog 3 dikke worsten over.
*Dorothea* schreef: Bubbeltjeswijn....en er zijn nog 3 dikke worsten over.die worsten worden straks nog ingezet voor speurtraining![]()