Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
lianneke
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Haha, het wordt al gezellig op de bbq

Ik duim mee voor je... Ennuh.... Barfbq? Ja, graag 8)
Dat hadden wij ook, en daarna is het bij ons heel snel gegaan dus duimpjes draaien !!lianneke schreef: Donderdag weer twee kijkers!
En het huis waar alles om begonnen is, wat uit de verkoop gehaald is toen wij ons huis te koop gingen zetten, om DAT huis dus, staat nu ineens weer in de verkoop.
Hier word ik dus wel heul nerveus van![]()
Geef me ook vast op....... er is wel een camping in de buurt???lianneke schreef: Haha, het wordt al gezellig op de bbq![]()
![]()
![]()
Als Ronald komt, ga ik hier ook overwegen om te komenRonald schreef: Ik duim mee voor je... Ennuh.... Barfbq? Ja, graag 8)
-
lianneke
- 5-sterren

Iedereen is welkom en Lidaaaaaa, nog campingplaatsen te huur??
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooowww... aanzwellend tromgeroffel... Spannend! Kan toch eigenlijk geen toeval zijn? Ik ga duimen voor jullie - heb wel zin in een barbecue namelijk!lianneke schreef: Om het nog bizarder te maken. Ik zag het dus vanmiddag om een uur of vijf op Funda staan. Mn hubbie was toen motorrijden, bleek dat ie er langs gereden was en om die tijd daar gestopt was, hij komt terug en zegt, we moeten eens kijken op Funda want volgens mij woont er niemand meer.![]()
Ik durf nergens meer geld voor te vragen, maar ruimte genoeglianneke schreef: Iedereen is welkom en Lidaaaaaa, nog campingplaatsen te huur??
-
lianneke
- 5-sterren

Ha , Lida, dan gaan we toch gewoon terug naar vroeger! Ruilhandel!Lida. S schreef: Ik durf nergens meer geld voor te vragen, maar ruimte genoeg
Nou, dan noem ik het geen geld. Dan noem ik het gewoon Hatseflats!Lida. S schreef: Ik durf nergens meer geld voor te vragen, maar ruimte genoeg
1 uur tuinieren voor gratis overnachtinglianneke schreef: Ha , Lida, dan gaan we toch gewoon terug naar vroeger! Ruilhandel!![]()
-
lianneke
- 5-sterren

Kijk, dat bedoel ikLida. S schreef: 1 uur tuinieren voor gratis overnachting
Ik weet niet of ik het een uur volhoud, maar ik vind het een prima deal!Lida. S schreef: 1 uur tuinieren voor gratis overnachting
Dat is wel heel toeval, jij en je hubbie, vanuit een andere 'hoek' zien dat t vrij is....