Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Fijn Eelke!

Onze nieuwe koel-vries combi is er. Eindelijk, na 13 jaar, geen stom inbouwding meer. De vriezer vroor continu aan en zelfs in de koelkast zat ijs. Gaat vast schelen in de stroom. En de deur piept ook niet meer als een gek.
Moet alleen morgen de muur nog even bijschilderen :biggrin2:
Pff toch wel een beetje spannend... een makelaar gebeld voor een waardebepaling van ons eigen huis want we hebben een huis gezien wat ons eigenlijk wel aanstaat... dus daar donderdag een bezichtiging gepland.... zo na een half jaar kijken en zoeken is het ineens wel spannend als je iets vind wat iets lijkt....
constance.blokzijl schreef:Pff toch wel een beetje spannend... een makelaar gebeld voor een waardebepaling van ons eigen huis want we hebben een huis gezien wat ons eigenlijk wel aanstaat... dus daar donderdag een bezichtiging gepland.... zo na een half jaar kijken en zoeken is het ineens wel spannend als je iets vind wat iets lijkt....
Dat is zeker spannend! Hopelijk is het wat morgen! :)
(en is jullie eigen huis verrassend veel waard :P )
Door Kaio
nou gisteravond herplaatsertje maar naar boven genomen ivm met zijn gekrab en kapot bijten (ik vermoed nog steeds stress en zichzelf aangeleerd gedrag), hij hield maar niet op. Hup aan de riem de slaapkamer op. Het werkte goed, hij is erg braaf geweest vannacht. Toen moest ie vanmorgen naar beneden. K*t, F**k, durfde die niet!
Paaien met lekkers werkte niet, aan de riem ook niet, met tuig om een beetje helpen hielp ook niet. Het is me uiteindelijk gelukt...., heel opvoedkundig :-X ::)
Gelukkig kon ik het daarna goed maken met een kaasje :)
Door eelke
Ohhh chips ja, dan heb je een probleem, als ie niet durft...

Zo al een lekker rondje met Joep gehad. Straks nog werken, het huis neefje-proof maken en baantjes zwemmen.
Door Siberienne
Kaio schreef:nou gisteravond herplaatsertje maar naar boven genomen ivm met zijn gekrab en kapot bijten (ik vermoed nog steeds stress en zichzelf aangeleerd gedrag), hij hield maar niet op. Hup aan de riem de slaapkamer op. Het werkte goed, hij is erg braaf geweest vannacht. Toen moest ie vanmorgen naar beneden. K*t, F**k, durfde die niet!
Paaien met lekkers werkte niet, aan de riem ook niet, met tuig om een beetje helpen hielp ook niet. Het is me uiteindelijk gelukt...., heel opvoedkundig :-X ::)
Gelukkig kon ik het daarna goed maken met een kaasje :)

Soms is letterlijk helpen ergens overheen te stappen heel opvoedkundig verantwoord ;) vriendin van mij had idem probleem met herplaartser, veel geprobeerd en uiteindelijk keer doorgezet met 'hup, gewoon over de drempel' en madam is enorm opgebloeid en gaat frank en vrij trapjes af en drempels over ;)
Door Kaio
Siberienne schreef:Soms is letterlijk helpen ergens overheen te stappen heel opvoedkundig verantwoord ;) vriendin van mij had idem probleem met herplaartser, veel geprobeerd en uiteindelijk keer doorgezet met 'hup, gewoon over de drempel' en madam is enorm opgebloeid en gaat frank en vrij trapjes af en drempels over ;)
Ja het ligt wel aan het karakter van de hond, en hoe eng hij het vindt. Fozzy bijv. kan dat in bepaalde situaties echt niet mee.
En was blij dat het goed ging, in dit soort gevallen is het gewicht echt een mega nadeel (je kunt dan ook snel te snel beneden zijn met zijn 2en)
Door dinky89
Net een mooie fruitmand gemaakt voor schoonmoeder met vele soorten fruit, best trots op het resultaat :) Ze is vandaag weer thuis gekomen uit zkh en daar gaf iedereen haar alleen maar snoep ::) Dus heb ik nu maar gezond alternatief bedacht :biggrin2:
Door Aprilsnow
Vandaag terug van een paar dagen Salou. Moest toch echt een keer de Red Force in het Ferraripark uitproberen. Wat een gave achtbaan. Snoeihard en soepel. in 5 sec 180 km per uur en dan met 90 graden 112 meter de lucht in gaan... en met 90 graden ook weer naar beneden.
Dat ze zo'n achtbaan maar ergens in NL neerzetten :) :) :) :)
Door Kim_S
Robian schreef:Vandaag gezellig een kop thee gedronken met Kim. De jongens waren helemaal weg van haar.
het was leuk je te ontmoeten :)
Nou dat was helemaal wederzijds!! Erg leuk om jou en je honden te leren kennen :)
Thuis natuurlijk trots verteld dat ik 2 (zo goed als) niet-blaffende Shelties geknuffeld heb. Wat een leukerds zijn het!

En de hele familie is blij met de prachtige tekening van Hooli. Ze gaat binnenkort een mooi plaatsje krijgen aan de muur. Fijn dat ze weer een beetje thuis is, dankjewel :-*
Door Robian
Kim_S schreef: Nou dat was helemaal wederzijds!! Erg leuk om jou en je honden te leren kennen :)
Thuis natuurlijk trots verteld dat ik 2 (zo goed als) niet-blaffende Shelties geknuffeld heb. Wat een leukerds zijn het!

En de hele familie is blij met de prachtige tekening van Hooli. Ze gaat binnenkort een mooi plaatsje krijgen aan de muur. Fijn dat ze weer een beetje thuis is, dankjewel :-*
Fijn dat jullie er blij mee zijn Afbeelding
Ik ben erg benieuwd hoe het in een lijst aan de muur eruit ziet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door