Kim_S schreef: Ja Zweden ook!!!Hurrå!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: En in de volgende halve finale komt een vrouw met baard voorbij. Net een voorproefje gezien.Nah, zoiets bestaat niet. Dat moet een vrouw met een baard zijn!
Of is het nu een vent in een jurk?
Anne in Duitsland schreef: Nah, zoiets bestaat niet. Dat moet een vrouw met een baard zijn!En sinterklaas dan?![]()
Mieke L. schreef: Een vent in een jurk met een baard. Net als sinterklaas inderdaadDeze komt uit Oostenrijk en lag in het filmpje in een bad met rozenbladeren. (Stukje was bij Pauw en Witteman te zien).![]()
Mandarijn schreef: Oh ja, Sinterklaas heeft toch een witte baard? Die uit Oostenrijk was zwart.klopt, maar net als Sinterklaas is het een man
Jantina schreef: T is weer om te janken allemaalIk ben idd afgehaakt![]()
Mieke L. schreef: klopt, maar net als Sinterklaas is het een manDan kijk ik donderdag of ie cadeautje uitdeelt. Zo niet, dan is ie niet Sinterklaas![]()
Mandarijn schreef: Dan kijk ik donderdag of ie cadeautje uitdeelt. Zo niet, dan is ie niet Sinterklaashahahahaha![]()
Mandarijn schreef: Dan kijk ik donderdag of ie cadeautje uitdeelt. Zo niet, dan is ie niet Sinterklaasdat staat dan in ieder geval wel vast![]()
eelke schreef: En sinterklaas dan?Sinterklaas is een man met een baard. Dat kan dan weer wel!
Of wou je zeggen dat...