Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
eelke schreef: Het complete forum denk ik  :biggrin2:
O gelukkig  :biggrin2:
Tis er even niet van gekomen. Maar als het zo rustig is kan de beheerder het wel alleen af  8)

Ik ga morgen eindelijk de kerstboom zetten! Beetje vrolijkheid in huis  :)
Door eelke
Kim_S schreef: O gelukkig  :biggrin2:
Tis er even niet van gekomen. Maar als het zo rustig is kan de beheerder het wel alleen af  8)

Ik ga morgen eindelijk de kerstboom zetten! Beetje vrolijkheid in huis  :)
Gut ja, dat lukte wel ja. Lieke M hield ik wel onder controle.

Goed bezig jij! Gezelligheid moet je toch zelf creëren, ondanks het verdriet...
Door Kim_S
eelke schreef: Gut ja, dat lukte wel ja. Lieke M hield ik wel onder controle.

Goed bezig jij! Gezelligheid moet je toch zelf creëren, ondanks het verdriet...
Oeh Lieke M! Weet je zeker dat ik niet hoef te assisteren?  ???

Ja verdriet is groot. Blijft ook nog wel even. Maar van zielig in een hoekje zitten gaat het niet beter worden, en juist nu heb ik ontzettend behoefte aan gezelligheid en lichtjes en zo. Dus hup morgen de boom zetten met dochterlief.
Lekkers erbij, kachel aan, heerlijk  :)
Door eelke
Kim_S schreef: Oeh Lieke M! Weet je zeker dat ik niet hoef te assisteren?  ???

Ja verdriet is groot. Blijft ook nog wel even. Maar van zielig in een hoekje zitten gaat het niet beter worden, en juist nu heb ik ontzettend behoefte aan gezelligheid en lichtjes en zo. Dus hup morgen de boom zetten met dochterlief.
Lekkers erbij, kachel aan, heerlijk  :)
jaaa lekker kneuteren!

Vanavond gebakplaat bij mijn zusje. Nu nog met een biertje op de bank gezelschap geven aan de honden.
Door Kim_S
eelke schreef: jaaa lekker kneuteren!

Vanavond gebakplaat bij mijn zusje. Nu nog met een biertje op de bank gezelschap geven aan de honden.
Ik mis hier iets...

Bitterballen alert!!!  :biggrin2:
Door eelke
koekje schreef: Dat zou ik ook wel willen, maar dat kan eventjes niet meer. Daardoor moet ik de hele dag kleine beetjes eten, maar heb ik dus ook niet meer een fijn voldaan en vol gevoel.
Ja jij zit natuurlijk constant een soort van vol natuurlijk....nog een paar maandjes, dan kun je ook weer! :)
Door koekje
eelke schreef: Ja jij zit natuurlijk constant een soort van vol natuurlijk....nog een paar maandjes, dan kun je ook weer! :)

Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer een everzwijn zou lusten. Of zo'n Flintstoneformaat biefstuk.
Mandarijn schreef: Ik ook. Er staat hier nog een magnetronbord in de koelkast met zuurkool, aardappelpuree en rookworst. Maar het is me te laat om daar aan te beginnen.  :(
Welnee, eten kan op ieder moment van de dag. Zo eet ik graag macaroni of nasi als ontbijt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door