Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

src_esther schreef:Nou, Ko maakt onderscheid tussen zwartkopschapen en jacobschapen, eendjes en waterhoentjes, dus dat lijkt me niet.

Je hebt gewoon een brave hond.
Of een domme. Hij had ree op het menu kunnen hebben, nu moest hij het doen met konijn
:sofa:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Of hij denkt, als ik nu luister, is ze de volgende keer minder scherp, en dan pak ik mijn kans :coolsmiley:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef:Of hij denkt, als ik nu luister, is ze de volgende keer minder scherp, en dan pak ik mijn kans :coolsmiley:
Dat zal het zijn. ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Credit card kwijt. Ik zou m t laatst gehad hebben op 2 augustus aldus meneer, die hem nu nodig had. Gezocht, onder de bank en alles, kasten, rekeningoverzicht bekeken en later in augustus heb ik er nog iets mee betaald zou hij zou in huis moeten zijn. Alles op ze kop, inc meneer. Dus ik kijk nog eens, ligt ie gewoon op zn plek, had ie er overheen gekeken :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Credit card kwijt. Ik zou m t laatst gehad hebben op 2 augustus aldus meneer, die hem nu nodig had. Gezocht, onder de bank en alles, kasten, rekeningoverzicht bekeken en later in augustus heb ik er nog iets mee betaald zou hij zou in huis moeten zijn. Alles op ze kop, inc meneer. Dus ik kijk nog eens, ligt ie gewoon op zn plek, had ie er overheen gekeken :biggrin2:

Owwww, wat rot voor meneer...die hoort die over tien jaar nog :biggrin2: :biggrin2:
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

eelke schreef:Credit card kwijt. Ik zou m t laatst gehad hebben op 2 augustus aldus meneer, die hem nu nodig had. Gezocht, onder de bank en alles, kasten, rekeningoverzicht bekeken en later in augustus heb ik er nog iets mee betaald zou hij zou in huis moeten zijn. Alles op ze kop, inc meneer. Dus ik kijk nog eens, ligt ie gewoon op zn plek, had ie er overheen gekeken :biggrin2:
Als meneren beweren goed gezocht te hebben moet je eerst op de standaard plek kijken. Dat weet toch iedere vrouw :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

mannen en zoeken ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

pluk schreef:Als meneren beweren goed gezocht te hebben moet je eerst op de standaard plek kijken. Dat weet toch iedere vrouw :biggrin2:

Nee joh, even laten zweten eerst ;) :P

Eind goed al goed dat ie gevonden is. Want kwijt is niet echt handig. Al was ie nooit echt kwijt ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Gijs was begonnen aan een kauwbotje wat er al weken ligt. Bijna op maar ze moesten worden uitgelaten, dus moest hij het achterlaten. Joep pikte het meteen in, dus heb ik het verstopt achter de deur en zijn ze gaan lopen. Toen ze terug kwamen zijn allebei meteen gaan zoeken, niet gevonden. Nu ligt Joep te slapen en heb ik Gijs achter de deur gezet 'heeeeeeeeee botje'. Dus die ligt nu lekker te kluiven, naast Joep, die niks door heeft, of al weer vergeten is dat ie hem graag wilde. Mannen. ::)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Terug van de da, omdat ik Max op de pijnstilling wil hebben tot de Corta-RX er is. Meteen ook even een bloedproefje gedaan, onder het motto: oudere hond, nog geen symptomen. Meneer blijkt een voorbeeldige lever en nieren te hebben! Glucose was licht verhoogd, maar daar hoefde wat de da betreft niets mee gedaan te worden.
Blij dat m'n ventje er ondanks z'n soms onwillige botjes (opstartproblemen) vanbinnen in ieder geval goed in elkaar zit!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Anne in Duitsland schreef:Terug van de da, omdat ik Max op de pijnstilling wil hebben tot de Corta-RX er is. Meteen ook even een bloedproefje gedaan, onder het motto: oudere hond, nog geen symptomen. Meneer blijkt een voorbeeldige lever en nieren te hebben! Glucose was licht verhoogd, maar daar hoefde wat de da betreft niets mee gedaan te worden.
Blij dat m'n ventje er ondanks z'n soms onwillige botjes (opstartproblemen) vanbinnen in ieder geval goed in elkaar zit!
Goed zo ! Voorbeeldige lever en nieren daar kan je erg blij mee zijn
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

smulpaap schreef:Goed zo ! Voorbeeldige lever en nieren daar kan je erg blij mee zijn
Volgens mij was het nav een topic van jou dat ik mijn beide oudjes heb laten testen, ook al hebben ze nergens last van. Scotch had ik in september al laten checken in Duitsland, die bleek iets verhoogde lever- en alvleesklierwaarden te hebben. Met Max was ik anders in december naar de Duitse da gegaan, maar omdat we nu toch bij de da in Zweden waren, heb ik hem meteen ook maar even laten prikken. Fijn om te weten inderdaad!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Fijn Anne dat de seniorencheck goed is,dat is altijd prettig om te weten!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Radja schreef:Fijn Anne dat de seniorencheck goed is,dat is altijd prettig om te weten!
Vooral ook omdat hij de komende twee weken Norocarp (nsaid) krijgt, tot de Corta-RX er is. Is met goede lever- en nierwaarden toch beter te overbruggen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Bij een lezing van Monique Bladder waar ik zeker iets aan ga hebben voor mijn monster. Fijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Plaats reactie