Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
20210311_155152.jpg
20210311_155152.jpg (4.43 MiB) 1617 keer bekeken
Jullie dagelijkse geiten update: dacht ff in de stal te gaan zitten en gelijk was het bokje er om te nieuwsgierigen
Door eelke
Ahhh zo'n geitje kun je best in huis houden toch?

Ik heb sinds kort zo'n afval grijper. Het geeft best voldoening. Tot je de dag erna weer een rondje loopt.
Door src_esther
eelke schreef: za 13 mar 2021, 08:25 Ahhh zo'n geitje kun je best in huis houden toch?

Ik heb sinds kort zo'n afval grijper. Het geeft best voldoening. Tot je de dag erna weer een rondje loopt.
En toch helpt het, echt.
Wij hebben soms wel dat we tegen elkaar zeggen dat we moeten oppassen dat we mensen niet gaan haten... :-\
Zo'n grijper zou ik ook moeten hebben, hoef ik minder te bukken. Peuken pakt zo'n ding zeker niet?
Door eelke
src_esther schreef: za 13 mar 2021, 09:42 En toch helpt het, echt.
Wij hebben soms wel dat we tegen elkaar zeggen dat we moeten oppassen dat we mensen niet gaan haten... :-\
Zo'n grijper zou ik ook moeten hebben, hoef ik minder te bukken. Peuken pakt zo'n ding zeker niet?
Ja, die krijg ik er ook mee op gepakt!
Door src_esther
eelke schreef: za 13 mar 2021, 10:20 Ja, die krijg ik er ook mee op gepakt!
Oh, echt?! Wat goed. In het park raap ik per wandeling toch al gauw een stuk of 30 peuken, als ik daar niet voor hoef te bukken worden mijn knie en heup misschien weer blij of niet verder stuk...
Door hannabelgje
Vandaag met Zoë naar de osteopaat geweest. Ze had wat pijnlijke plekken in haar rug, maar verder doet ze het nog prima. Nu een paar dagen rustig aan en dan heb ik mijn puppy weer terug.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door