Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Yeah een beauty dag gepland voor mezelf en 3 vriendinnen
Waar we eigenlijk naar toe wilde was niet meer beschikbaar maar nu iets anders gevonden wat ook veel dichter bij is. Erg veel zin in 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

eelke schreef:Ik was, zoals een normale baas, met mijn honden honden op stap, zoals normale honden dat doen. Met de auto naar een natuur gebied, daar 10 min over een graspad gelopen, weer 10 min terug. De guppen hebben, zoals normale honden, uitgebreid gesnuffeld, een miljoen keer geplast, en nu modder aan hun poten.
Ze waren allebei echt zo braaf. Dit was voor het eerst alleen, en Gijs moet natuurlijk via het opstapje, en Joep moet dan netjes wachten, en dat ging allemaal zo goeddaarbij zit Gijs ook nog aan de korte lijn en Joep aan de flex en dat gaat ook zo goed! En nu zit ik hier te dubben of ik een potje ga janken of een vreugdedansje ga doen. Misschien wel gewoon allebei tegelijk
Super!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mezelf aangemeld voor een bat lezing van Monique Bladder. Ik ben benieuwd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
Mandarijn
- 5-sterren

Gisteren bij de Appie boodschapjes doen en wil ik betalen met de pin. Zit de pinpas van de vorige er nog. Was een oude man met zijn vrouw in de rolstoel die ik al bij de kassa voor had gelaten omdat ze maar 1 product hadden. Ik heb mijn boodschappen laten liggen en heb een sprintje getrokken achter de mensen aan. Gelukkig gevonden en de pas af kunnen geven. Ze waren helemaal overdonderd en blij.
Oh ja en daarna zelf afgerekend bij de kassa. Waar de caissière en andere in de rij netjes op me stonden te wachten.
Ben zo blij dat ik ze gevonden heb en dat ze blij waren dat ik de pas kwam brengen.
Oh ja en daarna zelf afgerekend bij de kassa. Waar de caissière en andere in de rij netjes op me stonden te wachten.
Ben zo blij dat ik ze gevonden heb en dat ze blij waren dat ik de pas kwam brengen.
Yeah vanmiddag de enkellaarsjes gekocht waar ik al een hele tijd op zit te azen
. Had ze begin dit jaar al gezien maar had toen net andere gekocht en daarna werd het zomer en vanmiddag dacht ik ik doe het gewoon
. In de winkel hadden ze mijn maat niet meer in de kleur die ik wilde maar als het goed is kan ik ze morgen ophalen!

Ook 2 spijkerbroeken een een shirt gekocht die al niet duur waren en ik kreeg ook nog eens 20% korting
En als toetje net bij de Hema 2 shirtjes, 6 paar erg kleurige sokken en 2 collen besteld, allemaal in de aanbieding

Ook 2 spijkerbroeken een een shirt gekocht die al niet duur waren en ik kreeg ook nog eens 20% korting
En als toetje net bij de Hema 2 shirtjes, 6 paar erg kleurige sokken en 2 collen besteld, allemaal in de aanbieding
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag is de rock top 100 op qmusic.be. Heerlijk aan het luisteren op het werk.
Hee goede tip!
Drie keer tijdens een wandeling je vriendinnetje tegen komen én mogen zoenen! Oscar is nu in de zevende hemel!
Een paar schoenen in mijn maat (45) voor € 30,- in de uitverkoop gekocht
Was ook nog het laatste paar dus het was gewoon voorbestemt
Normaal zijn mijn schoen toch echt minstens €80,- met flinke korting dus je kunt we raden hoe blij ik ben
Was ook nog het laatste paar dus het was gewoon voorbestemt
Normaal zijn mijn schoen toch echt minstens €80,- met flinke korting dus je kunt we raden hoe blij ik ben
Opa en Oma zijn weer 200 euries armer
Weer even wat leuke dingetjes besteld voor de tweeling , en voor ons a.s derde kleinkind
Dat was weer even een leuke afleiding
Dat was weer even een leuke afleiding
Mooie winterjas van Lifeline gescoord in de uitverkoop
Schoonpapa heeft trappetje gemaakt voor de vliering in de garage en die is erg mooi geworden
Hij heeft zelfs heel praktisch nagedacht over hoe we trappetje op kunnen ruimen zodat hij niet in de weg staat
Als extra verrassing had hij ook pindakaaspothouder meegenomen voor mij (of nouja, de vogels)
Als extra verrassing had hij ook pindakaaspothouder meegenomen voor mij (of nouja, de vogels)
- Spikkelneus
- 5-sterren

Okugest is echt topspul!
Vanochtend tijdens het ochtendrondje heb ik 20 minuten lang naar Nuria´s darmgerommel geluisterd. Er kwam ook diarree en eenmaal thuis weigerde ze haar ontbijt.
Gedurende de ochtend 3x een okugest gegeven en tijdens de middagwandeling hoorde ik geen darmen meer van een afstandje, nog wel met mijn oor bij haar buik. Ze wilde toen nog niet zelf eten, maar wel uit de hand.
´s Middags nog een keer een okugest en nu heeft ze net zelf gegeten en snel ook, dus die is er al weer bovenop!!
Echt superspul.
Vanochtend tijdens het ochtendrondje heb ik 20 minuten lang naar Nuria´s darmgerommel geluisterd. Er kwam ook diarree en eenmaal thuis weigerde ze haar ontbijt.
Gedurende de ochtend 3x een okugest gegeven en tijdens de middagwandeling hoorde ik geen darmen meer van een afstandje, nog wel met mijn oor bij haar buik. Ze wilde toen nog niet zelf eten, maar wel uit de hand.
´s Middags nog een keer een okugest en nu heeft ze net zelf gegeten en snel ook, dus die is er al weer bovenop!!
Echt superspul.
Heerlijk rondje Biesland gefietst, bij de hoeve nog wat bio vlees gescoord en besteld en nu een moe hondje naast me op de bank 
Oscar vandaag flink lang alleen gelaten in de auto en toen we met een beetje schuldgevoel bij de auto kwamen lag ie lekker (en aan de kreukeltjes in zijn gezicht te zien misschien zelfs wel te dutten/slapen)! Woooohoooo, dat is voor het eerst in deze auto.