Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Truus schreef: Tieneke....vertel, vertel ;)
Wat Truus? :)
Laatst gewijzigd door tieneke op do 19 feb 2004, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
tieneke schreef:
Wat Truus? :)
Sorry was even weg. Hoe is het met mijn schat? ;D
Laatst gewijzigd door Truus op do 19 feb 2004, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef:

Sorry was even weg. Hoe is het met mijn schat? ;D
Met jouw en mijn schat is alles vrij goed ;)
Gisteren vrat hij 2x in no-time zijn pan leeg(800gr)
Vanmorgen was hij minder enthousiast en dronk meer dan normaal.
Ik spuit hem nog steeds 1,5 ml per dag en hoop dat dit niet nog verder omhoog gaat.
Zijn lopen gaat stram en af en toe valt hij door zijn poten.
Ook zijn achterhand is behoorlijk zwak!
Zeker nu met de kou is dat niet bevordelijk.
Verder poept hij gelukkig weer ouderwets na zijn diarree en slaapt hij veel.
Hij hobbelt heel de dag nog gezellig mee op zijn manier,bedelt en kroelt en houdt ons bezig :P ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op vr 20 feb 2004, 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
tieneke schreef:
Met jouw en mijn schat is alles vrij goed ;)
Gisteren vrat hij 2x in no-time zijn pan leeg(800gr)
Vanmorgen was hij minder enthousiast en dronk meer dan normaal.
Ik spuit hem nog steeds 1,5 ml per dag en hoop dat dit niet nog verder omhoog gaat.
Zijn lopen gaat stram en af en toe valt hij door zijn poten.
Ook zijn achterhand is behoorlijk zwak!
Zeker nu met de kou is dat niet bevordelijk.
Verder poept hij gelukkig weer ouderwets na zijn diarree en slaapt hij veel.
Hij hobbelt heel de dag nog gezellig mee op zijn manier,bedelt en kroelt en houdt ons bezig :P ;D
Wat hebben wij toch ??? ::)
Wij zitten altijd samen naar elkaar te typen ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Truus op vr 20 feb 2004, 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Dus hij bepaalt zelf wel wat hij wil en wat goed voor hem is ;) Lekker laten mee hobbelen en wat betreft de stijfheid, je zou bijna een elektrische delen onder hem leggen, was het maar warmer weer he, dat merk ik nog aan mijn ouwe botten ;D
Geef een zachte knuf van me. :-*
Door tieneke
Truus schreef:

Wat hebben wij toch ??? ::)
Wij zitten altijd samen naar elkaar te typen ;D ;D ;D
Telepathie Jomanda...ehh Truus! ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op vr 20 feb 2004, 12:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
Hoe is 't nu met ons ouwe monster Tien? Moest 't nog ff vragen voor ik naar bed ga. ;)
Door tieneke
Nelly schreef: Hoe is 't nu met ons ouwe monster Tien? Moest 't nog ff vragen voor ik naar bed ga. ;)
Het ouwe monster is inderdaad oud en bejaard ;)
Zijn achterhand is superzwak en bij het minste valt hij door zijn poten.
Gisteren dronk hij weer meer dan normaal dus de kans is aanwezig dat ik hem nog meer moet gaan spuiten.
Verder vreet hij werkelijk als een vleesetende olifant!
Vanmorgen 800 gram carnibest met 2 eitjes en als uitzondering 5 kippennekken als toetje :P
Nu ligt hij te snurken ;D ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 25 feb 2004, 11:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Hihihihi het monster word dus goed verwend zie ik al wel weer ;).. Nog even en dan is de lente er weer en word het wat warmer.. Hopelijk voelt kobus zich dan weer wat beter..

Wel een heerlijk gevoel hoor dat ie weer zo lekker goed eet. Zal wel een hele zorg minder zijn he..

Geef kobus maar een lieve knuffel van me.
Door tieneke
Eidos schreef: Hihihihi het monster word dus goed verwend zie ik al wel weer ;).. Nog even en dan is de lente er weer en word het wat warmer.. Hopelijk voelt kobus zich dan weer wat beter..

Wel een heerlijk gevoel hoor dat ie weer zo lekker goed eet. Zal wel een hele zorg minder zijn he..

Geef kobus maar een lieve knuffel van me.
Dat hij weer zelf eet is inderdaad een hele zorg minder.
Die rottige suikerziekte alleen he!
Over een jaar of 5 is er waarschijnlijk een medicijn op de markt dat bij mensen insuline inspuiten overbodig maakt.
Het schijnt dat de suikerziekte erdoor verdwijnt ???
Zou toch mooi zijn voor al die mensen!
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 25 feb 2004, 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Dat zou perfect zijn !!! Als ze nou ook gelijk voor honden zo'n medicijn ontwikkelen is het nog beter... ;) :D

Ja suikerziekte is echt een rotziekte.. Het lijkt me erg naar om elke dag een naald in mn dier te moeten steken.. Ik ben zelf namelijk doodsbang voor naalden ( val altijd flauw... ).. Maar ja het is wel de enige manier om je geliefde beessie nog lang en redelijk gezond bij je te houden he.

Succes met lieve gekke kobus ;) :D
Door tieneke
De laatste week blijft Kobus meer drinken dan normaal!
Hij drinkt echt teveel,dus gisteren en vandaag heb ik hem iets meer gespoten dan de 1,5 ml.
Ik ben bang dat hij nog hoger komt te zitten met zijn insuline gebruik.
Misschien weet Tannetje of dit normaal is?
Verder vreet hij als een reiger en geniet nog van zijn ouwe lullendag ;D ;D
Door tieneke
Ja hoor!vandaag heb ik 1,6 ml moeten spuiten,hij zat weer eens veel te hoog :(
In korte tijd is hij van 1,2 naar 1,6 gegaan,balen natuurlijk.
Verder zijn we de plastabletten aan het afbouwen,die deden hun werk net iets te goed.
In het weekend heeft hij de bijkeuken ondergepiest,de verdere dag liep hij gewoon leeg!
Ieder uur liet ik hem minstens uit om te voorkomen dat hij het in huis deed.
Vanaf puppie heeft hij nooit meer in huis geplast.
Had zelf een vermoeden dat dit door de plastabletten kwam en na telefonisch overleg met de Da is Kobus deze nu aan het afbouwen.
Voor de rest is het nog een grote vreetzak :P
Hij ligt nu lekker in het voorjaarszonnetje uit te buiken na zijn maaltijd 8)
Door Sonja
Balen dat hij weer meer nodig heeft, maar wel heerlijk dat hij nog zo lekker van z'n ouwelullenleventje kan genieten.
Geef 'm maar een :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door