Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Hartelijk, hartelijk dank voor jullie lieve berichten. :D Het is echt fijn om te weten dat ik niet alleen sta bij de keuze tussen kwaliteit en kwantiteit.

De meeste mensen zouden werkelijk alles uit de kast halen voor hun dier en bij elk probleem de onderste steen boven halen en welke behandeling dan ook, er meteen voor gaan.

Zo ben ik in principe ook.

Ik heb zelfs nog gedacht...als het Beau was, zou ik het misschien wel overwegen om die scans te doen. Maar Beau is een stoere vent, die kan dat geestelijk wel aan.

Tunja is echt een ander verhaal, door haar achtergrond van mishandeling en gewoon haar zachte karakter is ze meer een schaap in heddur-kleedjes dan andersom.
En dan met haar leeftijd erbij.....nee...die ga ik niet pesten.

Ik laat haar lekker genieten van de tijd die ze heeft, met lekker barfhapjes, veeeeeeel knuffels en zachte woordjes. :D

(en natuurlijk wandelingen in het bos ;D...het wordt de hoogste tijd, trouwens ;)).
Door Ine
Peet, ik had gehoopt op betere berichten, maar ben het met je eens, die onderzoeken zijn te belastend en leveren te weinig op.
Geniet van elke dag, ik vind het een dappere beslissing! :-*
Door K9Jordan
:'( Oh door alle drukte net pas weer de tijd om te kijken hoe het gaat met Tunja...
Ik had zo gehoopt dat er een stijgende lijn in zou blijven zitten!
Wat een moeilijke en moedige beslissing hebben jullie genomen! Maar o zo moeilijk om je stoere, lieve heddur van de een op de andere dag zo te moeten zien :'(
Ik weet zeker dat ze met alle goede zorgen nog een fijn leven heeft.
En gelukkig heeft ze nog trek in eten en zin in boswandelingetjes, dat zegt voor nu genoeg, toch?
Een hele dikke knuffel voor Tunja!
Door Femke
Peet hoe gaat het nu met d'r?? Redt ze zich nog een beetje? Of is er nog niet veel veranderd?
Laatst gewijzigd door Femke op di 04 apr 2006, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
Femke schreef: Peet hoe gaat het nu met d'r?? Redt ze zich nog een beetje? Of is er nog niet veel veranderd?
Er is eigenlijk geen echt nieuws...

ze redt zich redelijk, als ze maar niet paniekt...en doordat ze dus slecht ziet, paniekt ze gewoon gauw... :-\...

ik heb haar nagels geknipt, zodat ze wat beter "grip" heeft op onze parketvloer. Ze heeft echt enorm lange nagels en ik ben een watje met knippen (durf alleen het puntje eraf te halen en dan staat ze al te trekken en te miepen.... :-[ :P)...het helpt wel iets.

Maar ja, dan komt lompe Beau weer langs, duwt haar weg...en dan paniekt ze dus weer...

In het bos moet ik haar ook constant in de gaten houden want ze is me zo kwijt en rent dan uiteraard de verkeerde kant op... >:(...maar ook dat went ;).

Ze kon wel vanmorgen weer normaal de auto in, zonder zichzelf te stoten of te vallen, dus dat is een goed teken. Hopen dat het zo blijft..... :)
Door Malamoods
Ach, wat vervelend allemaal! :( Ik wens jou en Tunja heel veel sterkte toe! Twijfel niet aan jezelf en aan de beslissingen die je neemt, want ik ben ervan overtuigd dat jij degene bent die je hond het beste kent en weet wat wel, of niet goed is om te doen.... Volg je hart en heb vertrouwen! Tunja laat je zien wanneer het genoeg is geweest, daar ben ik van overtuigd!
Maar voor nu: pluk de dag, geniet samen van alles wat jullie hebben! Ik duim dat Tunja nog lang bij je mag blijven en dat jullie flink van elkaar kunnen genieten! Sterkte! :-*

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door