Ik heb trouwens alleen gisteren spierpijn gehad en verder echt helemaal niks aan bijwerkingen. Nou maar hopen dat ik wel antistoffen aan maak

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: ↑wo 02 jun 2021, 13:48 Mijn god wat was het druk in Eindhoven bij de vaccinatie locatie. Hoor ik net dat ze in Weert maar de muziek hard hebben gezet en zijn gaan dansen, want er komt bijna niemand om te prikken. Toch raar dat ze half Limburg naar locaties verder weg sturen via online de afspraak maken.Door een paar keer terug naar de postcode-check te gaan kreeg ik steeds kortere afstanden aangeboden.. uiteindelijk kon ik zelfs een afspraak op loopafstand maken, niet de snelste mogelijheid wel de allermakkelijkste
Too schreef: ↑wo 02 jun 2021, 14:15 Door een paar keer terug naar de postcode-check te gaan kreeg ik steeds kortere afstanden aangeboden.. uiteindelijk kon ik zelfs een afspraak op loopafstand maken, niet de snelste mogelijheid wel de allermakkelijksteNou de postcode check had ik al tig keer gedaan, maar echt dichterbij qua locatie wou niet echt online. Ga proberen om met een belletje de 2e afspraak in Weert te krijgen. Is 5 min rijden ipv 35 min![]()
Nou las ik in de krant dat de daar prikkende militairen een spoedcursusje prikkenzetten hebben gehad dus ik vind het prima dat ze eerst nog wat 'vlieguren' maken voordat ik volgende week kom
Elf schreef: ↑wo 02 jun 2021, 14:35 Ik raak wel lichtelijk in de stress dat er nu ineens gestopt wordt met JanssenIeder geval dit maar in de gaten houden:. Terwijl die net in mijn lijf gespoten is. Ik begrijp er niks van…
Mandarijn schreef: ↑wo 02 jun 2021, 14:46 Nou de postcode check had ik al tig keer gedaan, maar echt dichterbij qua locatie wou niet echt online. Ga proberen om met een belletje de 2e afspraak in Weert te krijgen. Is 5 min rijden ipv 35 minDas wel weer lullig van ze
Lizzy schreef: ↑wo 02 jun 2021, 14:49 Ieder geval dit maar in de gaten houden:Dat lijstje had ik inderdaad ook al gevonden maar wat ik zo gek vind is dat dat niks nieuws is. Wat is er nu ineens zo veranderd dat op stel en sprong gestopt moet worden…
Zeer zeldzame bijwerkingen van ernstige trombose met een laag aantal bloedplaatjes
Trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes hoort tot de zeer zeldzame bijwerkingen van het Janssen-vaccin. Het aantal gemelde gevallen is tot nu toe zo klein dat het vaccin wordt ingezet zonder verdere leeftijdsbeperking. Het is belangrijk dat mensen die gevaccineerd zijn, letten op de hieronder genoemde klachten. Deze passen bij de zeer zeldzame bijwerkingen van ernstige trombose met een laag aantal bloedplaatjes. Het is belangrijk om direct medische hulp in te schakelen als u deze klachten krijgt na vaccinatie met Janssen:
kortademigheid;
pijn op de borst of in de buik;
zwelling of kou in arm of been;
ernstige of verergerende hoofdpijn of wazig zicht;
aanhoudende bloeding;
meerdere kleine blauwe plekken, rode of paarse plekjes, of bloedblaren onder de huid.
Deze klachten treden meestal op binnen twee weken.
Elf schreef: ↑wo 02 jun 2021, 15:12 Dat lijstje had ik inderdaad ook al gevonden maar wat ik zo gek vind is dat dat niks nieuws is. Wat is er nu ineens zo veranderd dat op stel en sprong gestopt moet worden…Op de radio zeiden ze dat het de afweging tussen wat corona voor het individu betekend en wat de bijwerkingen. Hoe jonger je bent, hoe minder groot de kans dat corona echt vervelend voor je is (lang of heel ernstig ziek) en dan vinden ze de kans op trombose in verhouding te groot.
Lizzy schreef: ↑wo 02 jun 2021, 14:49 Ieder geval dit maar in de gaten houden:Haha, sommige van die klachten heb ik altijd al. Dokter zal lachen als ik er steeds sta.
Zeer zeldzame bijwerkingen van ernstige trombose met een laag aantal bloedplaatjes
Trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes hoort tot de zeer zeldzame bijwerkingen van het Janssen-vaccin. Het aantal gemelde gevallen is tot nu toe zo klein dat het vaccin wordt ingezet zonder verdere leeftijdsbeperking. Het is belangrijk dat mensen die gevaccineerd zijn, letten op de hieronder genoemde klachten. Deze passen bij de zeer zeldzame bijwerkingen van ernstige trombose met een laag aantal bloedplaatjes. Het is belangrijk om direct medische hulp in te schakelen als u deze klachten krijgt na vaccinatie met Janssen:
kortademigheid;
pijn op de borst of in de buik;
zwelling of kou in arm of been;
ernstige of verergerende hoofdpijn of wazig zicht;
aanhoudende bloeding;
meerdere kleine blauwe plekken, rode of paarse plekjes, of bloedblaren onder de huid.
Deze klachten treden meestal op binnen twee weken.