ja hoor die lijst is geen geheim :p zal hem zodadelijk even posten
is wel een lijst zonder betekenissen die heb ik er niet bij gezet.
hannabelgje schreef:
Cupcake gefeliciteerd met tijs! Mooie naam.
Ik ken een kindje dat Vanity heet. Ik denk dat de ouders niet zo goed waren in engels.
zo zit er bij ons ook een kleutertje nu.
Bij ons kindjes zitten wel meer kinderen met speciale namen, de onze vallen dus niet direct op :p
Enkele speciallekes (nu ja vind ik toch)
Tika
Avalon
Bliss
Elion
....
(Valt het op dat ik vooral mijn keuze vind in meisjesnamen :p)
Éydis staat er niet bij omdat ik die naam pas gevonden heb na het lezen van een boek en dat heb ik dus nooit meer aangepast in de lijst.
Staan nog wel enkele namen bij die ik graag hoor voor moest er nog een 4de kindje komen, alleen voor een jongen zou ik nog eens heel erg moeten nadenken nu.
Het moet immers passen bij
Eneas
Éowynn
Éydis
Sonja schreef:
Zo, ben weer online. Nog wel vanuit het ziekenhuis, maar als het goed is mogen we morgen naar huis.
De bevalling verliep niet helemaal zoals de bedoeling was. Dinsdagochtend om 8 uur waren we paraat in het ziekenhuis, waar de inleiding zou worden gestart d.m.v. een ballon die de ontsluiting een stukje op gang moest brengen. Helaas lukte het niet om deze ballon te plaatsen. Na diverse pogingen is er dan toch besloten het te gaan proberen met gel. Gel ingebracht, na 6 uur controle, maar nog geen effect, dus een 2e dosis ingebracht. Omdat het opnieuw 6 uur later dan al avond zou zijn, mocht ik gewoon gaan slapen om dan in de ochtend uitgerust aan de bevalling te kunnen beginnen. 's ochtends om 5 uur werd ik wakker omdat de vliezen braken. Daarna is een infuus aangebracht met weeënopwekkers. Ik kreeg daarop wel heftige weeën en ik kreeg ook wel ontsluiting, maar de baby daalde nog altijd maar niet in en bleef heel hoog zitten. Toen de gyn 's middags om 14 uur kwam kijken bleek de ontsluiting al ver gevorderd, maar er zat nog altijd geen beweging in v.w.b. het indalen. Hierop heeft hij de OK klaar laten maken en om 16.07 u is David d.m.v. een keizersnee ter wereld gekomen. Gewicht 4596 g. En dat was dan voor mijn grootte en bouw kennelijk toch net even te groot.
Dus even voorstellen: David. Op deze foto is hij net een paar minuten oud.
En uiteraard ook van mijn kant felicitaties voor Cupcake!
tjonge, pukkie heeft het je niet makkelijk gemaakt!! Wat een onwijs lieve foto van David, wat een rijk bezit zo'n ventje met alles erop en eraan Geniet er maar heerlijk van zo met z'n 3-tjes!! En hoe is het met papa Adriaan?? Trots op zijn grote zoon??
Nadia schreef:
Even op de weegschaal gaan staan. Die geeft een kilo minder aan als voor ik zwanger was. Strange
Kan perfect hoor. Moet je je ook niet ongerust in maken. Ik begin nu pas terug in de buurt te komen van mijn gewicht voor de zwangerschap( heb nu nog een kleine kg te gaan, dan weeg ik weer evenveel) en ben nu 23 weken ver
orinake schreef:
ja hoor die lijst is geen geheim :p zal hem zodadelijk even posten
is wel een lijst zonder betekenissen die heb ik er niet bij gezet.
zo zit er bij ons ook een kleutertje nu.
Bij ons kindjes zitten wel meer kinderen met speciale namen, de onze vallen dus niet direct op :p
Enkele speciallekes (nu ja vind ik toch)
Tika
Avalon
Bliss
Elion
....
heb maar even deze gequote, maar zijn het ook allemaal namen uit een bepaalde taal??? ze doen mij een beetje keltisch aan, maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Dian schreef:
heb maar even deze gequote, maar zijn het ook allemaal namen uit een bepaalde taal??? ze doen mij een beetje keltisch aan, maar ik kan het mis hebben natuurlijk
geen idee
Nynke schreef:
Wat een mooie namen Tamara !! Ik ga voor Nynke
Sonja, fijn dat je vandaag naar huis mag !!! Je David ziet er fris en fruitig uit !!!
Blijf het een mooie naam vinden, maar zal een van de pupjes worden denk ik
Past nu niet echt in het rijtje he
Allemaal gefeliciteerd met jullie kleine mensjes
Geniet ervan
Hier gaat het goed! Ze groeien goed en zijn beide nu rond de 4 kilo en 53 cm
En a.s dinsdag alweer 9 weken oud
Gaat snel
Alweer negen weken, dat gaat inderdaad echt hard.
Wat fijn dat het goed gaat!
Hier nog druk aan het oefenen en wennen met gelukkig een hele lieve leuke kraamverzorgster!
Kleintje doet het goed en ik voel me ook al best fit.
Fotootje plaatsen snap ik geloof ik niet (kan dat ook als ik ze op FB oid zet?)
Cupcake schreef:
Hier nog druk aan het oefenen en wennen met gelukkig een hele lieve leuke kraamverzorgster!
Als je ze op fb openbaar zet en dus niet enkel voor vrienden kan je hier een link zetten ja
Cupcake schreef:
Vandaag thuisgekomen. Wat heerlijk! Moet wel uitkijken dat ik nu niet te veel ga doen want die verleiding is groot en ik moet lichamelijk wel even herstellen. Ik heb niet alleen een keizersnee, maar ook een bevalling die in totaal 32 uur duurde achter de rug en dat heeft toch wel wat energie gekost.
Thuis gekomen werd er net een enorme stapel kaarten door de bus gegooid, waaronder een aantal afkomstig van BP-leden. En toen er ook nog een pakje werd bezorgd, afkomstig van een heel lief BP-stel, hield ik het bijna niet meer droog. allemaal!
Laatst gewijzigd door Sonja op za 21 sep 2013, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.