Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
Door Martine-Tom
kiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
Dat kan, tegenwoordig gaat het ook naar inkomen he  :)
Ik heb 1.5% verhoging gehad en de buuf waarvan haar partner net is ingetrokken dus 2-verdieners, die is met ik geloof 4.5% verhoogd.
Door kiara
Nou dat heb hier niks met inkomen te maken het is zo ik ben de eerste bewoner al bijna 20 jaar en de buren al de vierde vandaar zo groot verschil
Als ik er uit zou gaan gaat het ook naar bijna het dubbele maar vroeg mij dus af of dat ook bij woning ruil is
Door Parelridder
kiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huur
Ja, de huurprijs wordt dan net zo aangepast als wanneer de woning op een andere wijze naar een nieuwe huurder zou gaan. Maar de huurprijs is uiteraard vooraf bekend, daar moet je voor tekenen, dus geen verrassingen ná de ruil wat dat betreft.
Door miik
Toen ik in mijn huisje kwam werd mijn huur ruim 100 euro duurder per maand dan dat mijn buren betalen.
Zij wonen er al 30 jaar ofzo.... en mijn huisje is een paar keer van eigenaar gewisseld....
(ben evengoed erg blij met mn huisje hoor !)
Door Mojo77
joh ga je verhuizen, das jammer! Ja als je dat graag wilt  hoop ik dat het wat word, zal voor je duimen.  Ik vond het  een heel avontuur....  Ik ben 10 jaar geleden vertrokken uit de randstad, viel nog nie mee om alles weer opnieuw op te moeten bouwen maar tis gelukt en als je daar al mensen kent is dat in je voordeel.  . Ik wens je heel veel succes met alles.  Enne... hoe moet het nu met bestellen dan  :biggrin2:  ;)
Door Martine-Tom
Mojo77 schreef: joh ga je verhuizen, das jammer! Ja als je dat graag wilt  hoop ik dat het wat word, zal voor je duimen.  Ik vond het  een heel avontuur....  Ik ben 10 jaar geleden vertrokken uit de randstad, viel nog nie mee om alles weer opnieuw op te moeten bouwen maar tis gelukt en als je daar al mensen kent is dat in je voordeel.  . Ik wens je heel veel succes met alles.  Enne... hoe moet het nu met bestellen dan  :biggrin2:  ;)
Die honeurs gaat mijn buurman dan overnemen  ;)

Ik hoop echt dat het wat word, is het niet nu dan bij een volgende  :)
Door Martine-Tom
En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk  :) :) :)
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen  :biggrin2:
Door M@rina
Ow leuk Voorhout, ik rijd er iedere werkdag door heen, inderdaad heel dichtbij Noordwijk!
Door arenda
Voorhout, hahaha, daar ben ik 11 jaar geleden bijna gillend vertrokken  :D Waar in Voorhout als ik vragen mag?
Door Ramses1
Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk  :) :) :)
Doe ik :  :duimen: :duimen: :duimen:
Door coby.p
dat is leuk, martine, dan kunnen wij eens afspreken, is in de buurt, duim, duim,
Door JoseW
Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde Noordwijk  :) :) :)
Je bent welkom hoor!......0ns durpie!

Gr Jose
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door