Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huurDat kan, tegenwoordig gaat het ook naar inkomen he
kiara schreef: Wat ik mij nou ineens afvraag als je woningruil doet gast dan niet de huur omhoog? Want bij mij zijn de buren eruit en het huis hetzelfde als ik word bijna dubbel huurJa, de huurprijs wordt dan net zo aangepast als wanneer de woning op een andere wijze naar een nieuwe huurder zou gaan. Maar de huurprijs is uiteraard vooraf bekend, daar moet je voor tekenen, dus geen verrassingen ná de ruil wat dat betreft.
Mojo77 schreef: joh ga je verhuizen, das jammer! Ja als je dat graag wilt hoop ik dat het wat word, zal voor je duimen. Ik vond het een heel avontuur.... Ik ben 10 jaar geleden vertrokken uit de randstad, viel nog nie mee om alles weer opnieuw op te moeten bouwen maar tis gelukt en als je daar al mensen kent is dat in je voordeel. . Ik wens je heel veel succes met alles. Enne... hoe moet het nu met bestellen danDie honeurs gaat mijn buurman dan overnemen![]()
![]()
Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde NoordwijkDoe ik :![]()
![]()
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen![]()
Martine-Tom schreef: En weer een nieuwe woning op de site...Voorhout dit keer, vlak bij mijn geliefde NoordwijkJe bent welkom hoor!......0ns durpie!![]()
![]()
Nu maar duimen dat deze zin hebben om naar Zeeland te verhuizen![]()