Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Dat is erg hoog.. Nog vermoeden waar het vandaan kwam? Zeker wanneer de kat ook lusteloos enzo is, echt wel belangrijk.
Overigens, ik ben alleen en zou de grootste moeite hebben om iemand anders voor me naar de DA te laten gaan [ik bel nu al geregeld of mensen helpen met vervoer]. Als het niet belangrijk was, zou ik de afspraak afzeggen, maar soms gaat dat niet [toen ik kittens had, was Dymphia goed ziek, metacam gehad terwijl ik dat eigenlijk niet wilde, maar ze had geen tolfedine. Gevolg: slome kittens die niet wilde drinken.. toen ben ik dus later met de trein gegaan, maar moest naar het ziekenhuis in Heerlen vanaf Amstelveen en ook een afspraak met mijn toen nog niet huisbaas..]
Vindt dat je goed gehandeld hebt :) hopelijk knapt het spul weer goed en snel op :)
Hij eet niks. gaat niet plassen . en ook niet drinken. indd spuitjes geef ik em al. hij was gister zo ver weg. dat hij op t aan recht stond. daar had ik em gezet om in de beche te.doen. hij poepte gewoon van zich af. op t aanrecht
Maar je hebt geen verdere koortsverlagers mee gehad? Spuit alleen is niet altijd voldoende. Hou het ff in de smiezen! Dat moet meteen werken! [en als je kan kiezen: geen metacam, vraag om tolfedine]

Trouwens, ga anders gewoon naar Nicolai in Nuth. Die hebben 24 uurs dienst. Goede praktijk.
Door Lil
Natuurlijk, gebeld met de da had ik ook! ;) ik heb het eens gehad op 24 december: hond met bloed ipv ontlasting en koorts. Nu paniek ik daar niet van (weet wat het is en dat het niet zo ernstig is als dat de meeste mensen denken). Da zei dat ik 28 december mocht langskomen en dat ik medicijn x bij de apotheek kon halen. Natuurlijk wel bellen indien de toestand verslechterde. Dat heb ik ook braaf gedaan cq heb de afspraak toen afgezegd, want hondlief was alweer beter.

Ik ben ook alleenstaand met een baan waarbij je echt niet moet aankomen met ik moest naar de da. Toch krijg ik het altijd wel voor elkaar. ;) nu heb ik wel veel lieve mensen om mij heen!
tycolaika schreef: De koirts was 40.8 en hij was echt belabbert. ik vertrouwede het gewoon niet
Ik had een sheltie met 40.5 koorts, zij werd blauw toen ik aan de foon hing. Mij werd ook eerst gezegd tot na het weekend wachten. Toen ze blauw werd mocht ik komen. En toen waren we te laat. De volgende keer hang ik echt wel aan de lijn als ik denk dat een hond verhoging heeft en dan wil ik ook er naar toe gelijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door