Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nitus
[quote="loesje"]
Zoals al eerder gemeld voer ik dat nieuwe voer LUPO.

Ik lees op het etiket dat er zalmolie in zit,kan iemand mij vertellen waar dat goed voor is.

Loes
[/quote]

Zalmolie is voor de nodige omega 3 vetzuren. Klik anders even op de volgende link, daar wordt het duidelijk uitgelegd: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=821
Door Peet
Ik ben wel benieuwd naar dit voer. Een leverancier erbij is toch altijd mooi nietwaar? Verder zou ik wel willen weten of ze ook gemalen botten verwerken of dat ze een calcium-preparaat gebruiken?

Is er geen website van deze leverancier?
Door "inge"
Nee, niet dat ik weet. Maar ik heb wel een telefoon nummer. mag ik dat zo plaatsen op dit forum of zijn daar regels aan verbonden?
Door Salty
Ik heb 9 kilo lupo in huis en ga het vanaf morgen geven aan mijn honden.De man die dit voer nu op de markt brengt daar haalde ik eerst altijd de carnibest,maar ga nu dus de Lupo proberen,het schijnt de zelfde kwaliteit te zijn als carnibest en het ziet er ook hetzelfde uit.De man is bezig met een website,waarschijnlijk over een week of 3,4 is die gereed.

Dit staat er op de verpakking
ruw eiwit 13%
ruw vet 13,5 %
ruw as 3%
ruwe celstof 1%
vocht 60 %
calcium 0,48%
fosfor 0,43%
vit.A 6600 IE
vit.D3 500 IE
vit E 35 IE

ingredienten:kip,rund,lam,rijst,groente,zalmolie,lijnzaadolie.
Door ine
En wat zijn de variëteiten en de prijzen?
En idd, zit er gemalen bot in, of iets anders?
Door tieneke
[quote="garicha"]
Nee, niet dat ik weet. Maar ik heb wel een telefoon nummer. mag ik dat zo plaatsen op dit forum of zijn daar regels aan verbonden?
[/quote]
Volgens mij mag dat gewoon ;)
Door Lupa
[quote="garicha"]
[/quote]
ik weet alleen niet als die man dat op prijs stelt?
Door ine
[quote="tieneke"]
Volgens mij mag dat gewoon ;)
[/quote]

Is niet nodig toch? Hij is verkooppunt van CB, dat is die Arno, die hier destijds binnen kwam wandelen, om z'n handel te verkopen. ;)
Door tieneke
[quote="Ine"]
Is niet nodig toch? Hij is verkooppunt van CB, dat is die Arno, die hier destijds binnen kwam wandelen, om z'n handel te verkopen. ;)
[/quote]
Ah!!! die Arno aus Tirol 8) ;D
Door Helen
Is dat de Arno die zijn honden in de eerste instantie brood met pens met vlees voerde?
Door Cathelijn
oh, Arno, daar moet ik volgend weekend weer heen. Heb er nog niks van gehoord dat hij wat anders had.
Ik zal er eens naar vragen ;)
Door Ollie
[quote="Ine"]
[/quote]

Ach die Arno! ;D
Door tieneke
[quote="Helen"]
Is dat de Arno die zijn honden in de eerste instantie brood met pens met vlees voerde?
[/quote]
Jaja ;D ;D
Door tieneke
[quote="Cathelijn"]
oh, Arno, daar moet ik volgend weekend weer heen. Heb er nog niks van gehoord dat hij wat anders had.

[/quote]
Nee wij ook nog niet ;) ;D ;D
Door ine
[quote="Cathelijn"]
Ik zal er eens naar vragen ;)
[/quote]

Graag, want we zijn wel erg benieuwd!! ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door