heb mijn honden altijd laten enten tot aan dit jaar.... waarop zou ik dan moeten laten titeren? is het net zoals met mensen een geheel beeld?
Of is het per "normale" enting testen? heb echt geen idee..... sorry...
Moderator: Lizzy
Fynn schreef: Even een vraagje.Ja hoor van mij wel, Tannetje wil er om 10 uur zijn, het is altijd leuk als er een redelijke opkomst is.....denk dat ze wel graag voor middennacht weer thuis wil zijn...
Mag ik dit ook op een ander forum zetten om te vragen of daar nog mensen hun hond willen laten titeren?
Tijdje terug weer een discussie gehad op het rr forum over de zin en onzin van enten.
Groetjes Rian
Fynn schreef: Even een vraagje.LOL dan heb je mij bij deze al gehad Rian....
Mag ik dit ook op een ander forum zetten om te vragen of daar nog mensen hun hond willen laten titeren?
Tijdje terug weer een discussie gehad op het rr forum over de zin en onzin van enten.
Groetjes Rian
essie74 schreef: misschien een rare vraag...Het lijkt mij dat je dan dit jaar nog niet hoeft te laten titeren, maar pas wanneer je de hond/honden anders weer zou laten enten. Het titeren is een kleine bloedafname waaruit Tannetje, door middel van een of andere substantie toe te voegen, kan kijken of er nog genoeg antistoffen aanwezig zijn tegen die bepaalde ziekte.Maar hoe werkt het titeteren precies..
heb mijn honden altijd laten enten tot aan dit jaar.... waarop zou ik dan moeten laten titeren? is het net zoals met mensen een geheel beeld?
Of is het per "normale" enting testen? heb echt geen idee..... sorry...
essie74 schreef: dus als ik het goed begrijp laat ik wat bloed afnemen en betaal dan per "ziekte" het titeren?Nee je betaalt het titeren, dat is €30,- en als de titer te laag is voor 1 ziekte, kun je de hond daar specifiek voor laten enten.
Dus moet ik alle ziekten bij elkaar optellen en dan heb ik het bedrag? of is er een complete versie titeren? ( ben echt blond wat dit betreft hoor)
Heb voor de zekerheid de boekjes er ff bijgepakt... ze moesten afgelopen maart geent worden dus al een jaar niet....
**Marjolijn** schreef: hier ook een vraagje ( ben ook een leek op dit gebied!)Dat weet ik niet Marjolijn, misschien kun je dat aan Tannetje vragen??
Boris heeft vorig jaar mei zijn laatste entingen vd pupentingen gehad.
Heeft het nut om nu te titeren of is het beter om hem nog een keer te laten enten?
Tanna schreef: Grappig, ik was net van plan om een da hier in de buurt (Rotterdam) te bellen die ook titert. Ga er even over denken of ik nog tot eind mei zal wachten, ik weet namelijk niet of ik dan wel kan.dat doe ik ook hoor; wachten tot eind mei......