Moderator: Lizzy
Bulle Koster schreef: Geen grote trailers etc die de zeeen leegvissen dusTuurlijk. En er blijft toch zoveel over dat er wereldwijd voldoende 'over' is om Sascha's Blend te maken....
Twanneke schreef: Ik zit met verbazing jullie reactie's te lezen. Tegen een bio-industrie kip of kalf is geen bezwaar, maar tegen een haai welke notebene heeft kunnen rondzwemmen, heeft iedereen opeens bezwaar.Moet je haaienkraakbeen om die reden goedkeuren dan? Omdat het ander ook 'goed wordt gekeurd"? Nou, laten we dan ook maar weer zeehondjes dood gaan meppen voor bont....
Schiet mij maar lek.
Dat ter zijde, kan iemand mij ook vertellen hoe zuiver de chondroitine en glucosamine in het kruidvat potje is? Ik ben er nl. achter dat de meeste goedkope producten met glucosamine en chondroitine een hele onzuivere vorm van deze verbindingen gebruiken. (bv. 22% zuiver!!!). En weet iemand hoe het zit met BSE in de chondro die van runderen afkomt? Dat baart mij meer zorgen eerlijk gezegt.
Ik ben benieuwd naar de reactie's!
Lizzy schreef: Moet je haaienkraakbeen om die reden goedkeuren dan? Omdat het ander ook 'goed wordt gekeurd"? Nou, laten we dan ook maar weer zeehondjes dood gaan meppen voor bont....Nee, Lizzy natuurlijk niet!![]()