Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yalla
[quote="Sunshine"]
Met probiotica fulltime over op BiBi. Even doorzetten, Mika heeft er ook lang over gedaan om stevige ontlasting te krijgen.
Diarree kan ook van het wisselen komen, baby's die tandjes krijgen hebben ook vaak diarree. Ook kinderen die wisselen hebben wel eens diarree, eentje hier tenminste wel.
Gewoon ff volhouden denk ik. :D
[/quote]

Oké dank je voor de tip; ik ga het doorgeven. :D
Door Helen
Ja probiotica bedoelde ik. Als Balou slappe ontlasting heeft dan krijgt ze er enkele dagen probiotica bij en ze poept weer keurige drolletjes...!!

Ik heb ook ontdekt dat probiotica helpt bij poep eten. Balou heeft echt al maanden en maanden geen drol meer aangeraakt en een week of wat geleden begon ze weer. Ze krijgt nu al een paar dagen probiotica door haar voer en voila!!Over.
Door Lizzy
Ik las dat ook op de site van Atjo Westerhuis dat probiotica soms helpt tegen poep eten! Nou, fijn dat het bij Balou in ieder geval helpt!!
Door yalla
[quote="Lizzy"]
Ik las dat ook op de site van Atjo Westerhuis dat probiotica soms helpt tegen poep eten! Nou, fijn dat het bij Balou in ieder geval helpt!!
[/quote]

:o ??? Beetje off-topic, maar dat zou betekenen dat Rover dus wel gebaat zou kunnen zijn met die capsules, want Fytomix helpt niet.... :(
Door Ordell
Wat zou die gedroogde, of gevriesdroogde bacterien die in die pillen zitten, eventueel kunnen vervangen als natuurlijke probiotics, buiten de fytomix om?
Laatst gewijzigd door Ordell op di 02 nov 2004, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
[quote="Ordell"]
Wat zou die gedroogde, of gevriesdroogde bacterien die in die pillen zitten, eventueel kunnen vervangen als natuurlijke probiotics, buiten de fytomix om?

[/quote]

Ik vrees dat ik je vraag niet begrijp.....
Door Ordell
[quote="Lizzy"]
[quote="Ordell"]

[/quote]

[/quote]

Nou gewoon, of er buiten die capsules en de fytomix nog meer natuurlijke probiotics zijn....?
Door 202spots
De meest gebruikte natuurlijke probiotic zit in yoghurt en kefir.
Ook in b.v met kefir gegiste groentes,of de vuile pens.

~~~~
Probiotics, in the form of fermented dairy foods, fermented vegetables and fermented cereals, have been used for hundreds of years by different cultures for general health and well-being.

Dairy foods contain probiotics. The main probiotics added to such foods are Lactobacillus acidophilus, bifidobacteria and casei strain.
http://www.dairyaustralia.com.au/templa ... /index.htm
Door Lizzy
[quote="Ordell"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Ordell"]

[/quote]

[/quote]

Nou gewoon, of er buiten die capsules en de fytomix nog meer natuurlijke probiotics zijn....?
[/quote]

Probiotica zit ook in zuivel met rechtsdraaiend melkzuur.
Door Nelly
Bij die van mij werkt fyto perfekt tegen het poepeten. Iedere dag beetje fyto en er wordt geen drolletje meer gegeten! Kijken hoe het dalijk met pupseltje gaat! ;D
Door Toran
Gewoon ff volhouden met fulltime bibi voeren,
Het is logisch dat je hond in eerste instantie aan de schijt gaat omdat de maag van je hond brok gewend is en hij krijgt nu inene heel iets anders te verwerken.
Wat je ook kan doen en wat de overgang zeer soepel laat verlopen is van bibi de fyto-mix kopen en dat de eerste week voeren is ook gewoon kompleet en zorgt voor een snelle aangename overgang
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door