Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ulla
Dat kan verschillend zijn, dus wegen voor je pup zou ik zeggen.
Ik weeg alles af voor mijn pup,oke ik kijk niet op een gram, maar wil wel ongeveer weten wat ze binnen krijgt. ;)
Door Rimanda
Wat leuk!! Weer een boxer! :biggrin2:
Kippenkarkas krijgen ze goed weg..
Kippenbouten en konijnenbouten zijn ook goed vast te houden.. en kunnen ze ook goed op kauwen.
Maar misschien meer iets voor over een maandje..
Door anneke62
[quote="mettrop"]
nog een stomme vraag:

wat weegt een gemiddeld kipkarkasje ongeveer?

wilco
[/quote]

toevallig net van de week weer gewogen: een redelijk kaal kipkarkasje weegt ongeveer 1 ons
Door Too
[quote="anneke62"]
toevallig net van de week weer gewogen: een redelijk kaal kipkarkasje weegt ongeveer 1 ons
[/quote]

Dat moet wel een heel kale zijn.... geef er dan wel voldoende spiervlees bij !!
"mijn" rugstukjes van de kip [dat heet bij mijn poelier een soeppakket] wegen per stuk ca 100gr en zijn goed bevleesd
Door anneke62
[quote="Too"]
Dat moet wel een heel kale zijn.... geef er dan wel voldoende spiervlees bij !!
"mijn" rugstukjes van de kip [dat heet bij mijn poelier een soeppakket] wegen per stuk ca 100gr en zijn goed bevleesd
[/quote]

Ja, ik bedoel ook een rugstuk en hij krijgt er dan spiervlees bij hoor!
Door mettrop
net de hele bestelling voor een maand opgehaald,en in porties gemaakt, viel best mee!
verse pens ruikt trouwens een stuk beter dan wanneer het al in bijv smuldier verwerkt is!!!!

en ik had nog een mooi mazzeltje, 1 van de karkasjes had de filetjes er nog aan zitten, kipkarkasje van 5 ons :biggrin2:
zit genoeg spiervlees bij, dacht ik zo!

wilco
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door