Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

[quote="mirandalit"]
dank je may linn,ik je advies opnemen in hoetsie's weekmenu,Ik ben vandaag begonnen met barfen!Hoetsie heeft vanochtend voor het eerst eendenekken op[had ze wel in 3 stukken gedaan omdat het de eerste keer was]maar hij smikkelde ze lekker op!

Ik had nog 1 vraagje over hoetsies huidproblemen,hij heeft dus last van een hele droge huid en krijgt dan een soort bultjes,als je er over heen gaat dan gaat het schilveren en krijgt hij daar een kaal plekje[zo zit hij nu bijna helamaal onder :'(]Ik hoop dus dat barfen daar verandering in gaat brengen,maar wanneer zou ik ongeveer resultaat moeten zien?En kan ik beter met 1 vleessoort beginnen of gewoon het menu aanhouden wat ik nu gemaakt heb?Ik heb alles namenlijk gisteren voor 2 weken binnen gekregen[besteld bij lupa]en kan niet eerder weer bestellen dan eind volgende week,dus zou ik overmoeten naar 1 vleessoort dan kan dat pas eind volgende week.Ik hoop dat jullie hier misschien ervaringing mee hebben of dat het bekend in de oren klinkt,het is me nog niet gelukt om een duidelijke foto te krijgen van hoetsie's huidprobleem,ik zal het einde middag nog proberen.
[/quote]

Merk je al verbetering bij je doggie?
Veel honden schijnen allergisch te zijn voor granen, en die zitten ook in brokken. Wellicht dat daar de huidproblemen vandaan zijn gekomen?

Barfplaats wordt gesponsord door