Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door charlarloca
Nier lust ie ook niet. Als dat perse noodzakelijk is zal ik het volgende keer eens bestellen (dan maar weer de biologische variant), maar mijn vriezer zit overvol. Daar krijg ik niks meer bij. Dus als nier echt nodig is dan kan ik het misschien bij de slager halen. Ik zal eens zoeken op noten.
Door Lizzy
Je kunt alle noten voeren, behalve Macademia's. Die zijn giftig voor honden. Verder moeten de noten uiteraard rauw en ongezouten zijn.

Nier is niet persee nodig maar het is wel een mooi onderdeel van een compleet menu. Als jouw hond wel andere orgaansoorten eet zoals lever en hart en pens enzo: dan kun je wel zonder nier hoor.
Door charlarloca
Bedankt voor de tips! Ik zal even bij de reformwinkel gaan kijken voor ongezouten en rauwe noten. Max krijgt als orgaan: pens, hart (van verschillende dieren) en biologische runderlever. Ik zal de volgende keer dan nier meebestellen. Een vriendin van me wil nu voor haar poes ook gaan barfen, dus die heeft binnenkort ook spullen nodig. Maar ik zal me wel eens gaan verdiepen in kattenbarf, want met haar tempo kan het nog wel een eeuw duren hahaha.

Nogmaals bedankt voor de tips en Max was gisteren toen het eten binnenkwam al zeer gelukkig. Hij stond op een gegeven moment zelfs in mijn vriezerlade (had ik even uit de vriezer gehaald om alles een beetje goed erin te kunnen leggen).  :biggrin2:
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door