Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door brie
nou, ik heb er vandaag weer een rat en een hamster uitgehaald.., smeagol heeft even met de rat gespeeld en er de snuit, voetjes en staart vanaf geknaagd, maar liet hem daarna links liggen. Evenals de rest van de katten. Ze hebben vanochtend alleen wat kippennekken gehad, dus ze moeten echt honger hebben!
Ik heb een blikje zalm opengetrokken en de hamster en de rat erin gelegd. Het rook zeker wel lekker want er stonden ineens allemaal katten om me heen  ;D
Maar op een beetje gelik en gesnuffel na nog niet echt veel interesse in de knaagdiertjes..

dinsdag heb ik de tijd en ga ik rustig aan de slag met het ontveren van een duif
Laatst gewijzigd door brie op zo 10 mei 2009, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door brie
jeuh, smeagol heeft zowel de rat als de hamster opgegeten!!

wel met een beetje zalm aroma en nadat ik de hamster heb ontdaan van darmen en ik denk galblaas  :-X

maar goed, hoihoi, er is er in ieder geval 1 die het eet...en voor smeagol is dit wel super om op op te groeien!
Door Krullebol
bij mij liggen de gerbils verdeeld over het huis ??? verder zijn ze niet gekomen en dat terwijl hij de vorige keer opgevroten werd. Weanerratten gaan beter  ???
Door koekje
gerbil is harder kauwen dan een kleuterrat en stinkt ook harder (volgens ot meer franse kaas), want de gerbils zijn wel volwassen en geslachtsrijp.
geef je niet teveel eten? of zijn ze lui?
Door suziester
Willie wonka, vind ze niet stinken vind ze heerlijk!!
zelfs de eerste keer dat hij het kreeg.. hap slik weg..
hij heeft gister zelfs ook die van Gerritje opgegeten... Maarja Wilson vind dan ook dat hij veeeeeeeels te weinig te eten krijgt....
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door