Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door madonna
ze hebben hier vanmiddag geen waterijsje gehad maar ijsvlees. Er werd vanmiddag 15 kilo energique gebracht dus ik zet die zak even buiten ondertussen loop ik even naar boven waar de doosje staan waar ik het altijd in doe kom ik beneden staan ze met zijn 3 in de tuin te eten aan 1 schuif nou laat ze het ook maar lekker op eten nou het was vrij snel op en voor ik het wist zaten ze dus alweer met hunnen bekken in die zak ;D
Door Anna Penta
Ik geef mijn hondjes nooit iets wat ik zelf eet i.v.m. bedelen. Maar als ik ijs zou geven, dan is het zo'n ijsje van de natuurvoedingswinkel waar alleen maar suiker uit de vruchten in zit (dat ik zelf ook eet). Want ik zorg er in de eerste plaats voor dat er geen suiker in zit... weet niet waarom, lijkt me slecht voor ze.
Door Jolly
wat dacht ja van de zouten die er in ijs zitten, oke in waterijs zal dat misschien minder tot vrijwel niets zijn, maar in roomijs en ander schepijs,zit toch behoolijk wat zouten.
Door Lizzy
Nou, hier krijgen ze niets wat bevroren is. Volgens JdBl is het net zo slecht als gekookte voedingsmiddelen. En daarnaast gaan ze hier gelijk kotsen van koude voedingsmiddelen.
Door Truus
Hier krijgen ze wel eens een ijsklontje als we op een terrasje zitten ;D
Door ~Joke~
Door ijs te geven heb je toch grote kans op maag/darmklachten? In de natuur zou een hond in de zomer toch nooit aan ijs kunnen komen? Zelfs hun eten krijgen ze hier op kamertemperatuur.
Door Truus
harns49 schreef: Door ijs te geven heb je toch grote kans op maag/darmklachten? In de natuur zou een hond in de zomer toch nooit aan ijs kunnen komen? Zelfs hun eten krijgen ze hier op kamertemperatuur.
Stel dat een hond in de natuur zou moeten overleven, dan zou hij s'winters vocht binnen krijgen door sneeuw en ijs....of is dit nu erg ver gezocht ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door