Moderator: Lizzy
Fido schreef: Arme MISSELIJKE Ted!Nou, na wat bakken water en een korstje brood maakt madame het nu weer goed. Ze oogt niet meer heeeel erg misselijk. Maja, al is ze misselijk, eigen schuldje, heel dik Teckelbultje 8)
Want zo voelt ze zich nu![]()
Elise schreef: Pfieuw wat zal je blij zijn dat het eruit is!!!Ja, eigenlijk ben ik wel enorm blij. Meestal gaan dat soort dingen bij ons nooit zoals ze horen. Kan je d'r hele emmers Nezo zout ingooien en wordt er niet gekotst, van dattem. Dus ik had alweer visioenen van Teckels op operatietafels. Hele nieuwe parketvloeren aan dierenartskosten (oh erg, dat mag je niet denken :-[)... Maar gelukkig heeft Ted voor het eerst in haar leven iets volgens de boekjes gedaan! ;D
leni schreef: gelukkig dat het zakje eruit is!!!Ted heeft geloof ik bijna 4 eetlepels zout naarbinnen gekregen (althans, dat was de bedoeling, de helft belandde steevast in haar neus en ogen en op de vloer. Ze is dorstig, maar niet meer misselijk....voelt Tedje zich nog misselijk?Zena heeft tot 2 keer toe een fikse lepel zout gehad.Die was eigenlijk weer zo beter
![]()
Femke schreef: stomme vraag, maar zou dat ook bij mensen werken om te braken? Ik ben soms zó misselijk dat ik graag zou willen braken, maar vingers achter in mijn keel stoppen werkt nietheel snel een glas seven up drinken ( zit veel koolzuur in ) moet jij opletten![]()