Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Ja, klinkt wel als slakkengif. Honden vinden dat lekker.
Wel geluk gehad dat het goed is afgelopen. Misschien over een poosje een keertje leven en nieren controleren, want die kunnen een aardige klap hebben gehad.
Door Jolly
Hitam schreef: Ja, klinkt wel als slakkengif. Honden vinden dat lekker.
Wel geluk gehad dat het goed is afgelopen. Misschien over een poosje een keertje leven en nieren controleren, want die kunnen een aardige klap hebben gehad.
Dan zal ik haar moeten jatten, want dat gaat Schoonpa dus echt niet doen he :-\. Hij is zo'n type van"het gaat nu toch super, ze heeft toch nergens last van waarom zou ik dan nog eens met der heen gaan". ::) ( zucht) Ik stond er al zo versteld van dat hij meteen de Da had gebeld en dat we er met spoed ook heen gingen.
Door Jolly
tis echt oprecht zo'n boer, helaas,

maar hij was zich wel lam geschrokken dus vandaar dat er meteen heen werd gegaan, maar bijv enten, ben jij mal. ( is dan idd wel weer in zijn voordeel :) )
vers vlees voeding?, wat is er mis met al die brokken die we al jaren lang voeren en dat er dan tot overmaat van ramp ook nog een seen Da komt met zakken dieet en niervioer enzo die bijna en al dan niet geheel over de datum zijn, dus dat kunnen die van Vroone wel eten :o
oke ze krijgen vaak een kuiken en als die kipsoep maakt, dan krijgen ze de velletjes van de kip en de sliedertjes enzo en daarna dan ook nog een kopje ::)( tis allemaal dood gekookt., hebben ze dus geen reet aan, pa)
Ik voer ze dus 2 keer in de week BB (samen een pond per keer) en dat vind die best, maar zelf dat ook doen, no way. ja als Chasey eris dan voert hij dat natuurlijk wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door