Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Ik vind het trouwens wel grappig om het verschil te zien tussen reuen en teven als ze iets mankeren (tenminste, bij die van mij). Als Benthe iets mankeert, merk je eigenlijk niets aan haar, ze doet gewoon haar normale dingen. Maar Beau is een ander verhaal: die zwelgt echt in zelfmedelijden en gaat heel zielig op zijn kussen liggen, het liefst onder een dekentje... :)
Door K&D
*Natasja* schreef: Ik vind het trouwens wel grappig om het verschil te zien tussen reuen en teven als ze iets mankeren (tenminste, bij die van mij). Als Benthe iets mankeert, merk je eigenlijk niets aan haar, ze doet gewoon haar normale dingen. Maar Beau is een ander verhaal: die zwelgt echt in zelfmedelijden en gaat heel zielig op zijn kussen liggen, het liefst onder een dekentje... :)
goh......... ::) ;D

maar fijn dat het in elk geval weer beter gaat.
Door *Dorothea*
*Natasja* schreef: Ik vind het trouwens wel grappig om het verschil te zien tussen reuen en teven als ze iets mankeren (tenminste, bij die van mij). Als Benthe iets mankeert, merk je eigenlijk niets aan haar, ze doet gewoon haar normale dingen. Maar Beau is een ander verhaal: die zwelgt echt in zelfmedelijden en gaat heel zielig op zijn kussen liggen, het liefst onder een dekentje... :)
Hihi, het lijkt Indy wel, die vindt zichzelf ook altijd zooo zeilug.
Dikke  :-* voor het zielige patientje!
Door Fido
Dat is bij mensen toch niet anders?  ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door