Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Ik duim dat ze, wat het ook is, er voorlopig niet al te veel last van zal hebben. En dat kan ook heel goed hoor. Boef leeft tenslotte ook al 2 1/2 jaar met iets in haar neus dat er niet thuis hoort.
Door anja247
Gaat al weer een stuk beter met Kelly - ze was een paar dagen beteuterd en wou niet eten, kwam veel vieze troep uit haar neus. Ze was gewoon een zielig hoopje hond. Het lijkt nu even opgedroogd, komt nog kleine beetjes uit maar ze is schoner dan ons kat, je merkt het dus nauwelijks.

Gisteren kreeg ze haar hum weer terug, vrolijk als altijd en in de middag toen we gingen wandelen, werd een slapende eend weer het water opgejaagd (ja daar horen ze nu eenmaal volgens Kelly!) en kon ze weer met ieder mannetjeshond flirten (loops, tja. 5 of 15 ze is even wulps). Ze wou zelfs weer wat eten!!!

Ergens loopt een verdwaasde kat rond op zoek naar haar extra levens...
Met Kelly gaat het voorlopig goed  :D :D
Volgens mij gaat ze nog lekker lang mee!
Door Sonja
Fijn dat het weer lekker gaat met Kelly.
En ja, als het een tumor is dan kan het ineens hard gaan, maar het hoeft dus niet. Als jij het idee hebt dat ze al geruime tijd iets in haar neus heeft zitten vanwege dat snurken, dan kan het natuurlijk heel goed zijn dat het iets is dat zich maar langzaam ontwikkelt.
De symptomen die ze de afgelopen dagen heeft gehad duiden dan denk ik wel op een ontsteking. Bij Boefje helpt colloïdaal zilver redelijk goed om die ontstekingen te beheersen. Misschien is dat een idee om te geven als ze er weer last van mocht krijgen?
Door anja247
Dit ken ik helemaal niet... hoe gebruik je het, hoe werkt het, waar kan je het vinden  ???
Sonja schreef: Bij Boefje helpt colloïdaal zilver redelijk goed om die ontstekingen te beheersen. Misschien is dat een idee om te geven als ze er weer last van mocht krijgen?
Door Sonja
Ik haal CZ gewoon hier bij de apoteek.
In het voorjaar had Boef op een gegeven moment een behoorlijke ontsteking waar ze ook echt ziek van was. De antibioticakuur sloeg wel direct aan en binnen een dag knapte ze weer op, maar toen de kuur was afgelopen kwamen binnen 2/3 dagen de klachten weer net zo hard terug. Ik heb direct opnieuw een kuur gehaald met een dubbele dosis en een dubbele lengte. Zelfde verhaal: zodra de kuur was afgelopen kwamen de klachten terug. De da opperde toen dat ze dan misschien maar beter permanent op de ab kon, maar ik was wel erg bang voor resistentie. Na afloop van een derde kuur (bij elkaar heeft ze zo'n 2 maanden op ab gestaan) ben ik toen overgestapt op CZ. Ik heb er op internet zowel gunstige als minder gunstige dingen over gelezen (zie ook de links hierboven), maar die heb ik over homeopathie ook gelezen en daar heb ik tenslotte ook gunstige ervaringen mee. Dus heb ik besloten het te proberen. Boefje staat nu sinds half mei op CZ en de ontstekingen in haar neus zijn niet helemaal weg, maar ze is er niet ziek van en ze vlammen niet meer zo op als wanneer ik niks geef. En met ab gingen ze dus ook niet helemaal weg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door