wat nu als het 's nachts toch nog verkeerd gaat
Tja...dan kan 't gebeuren dat 'n hele eigenwijze hond besluit dat die lampekap om z'n kop geen lekker gevoel is...en dat dat ding dus van de kop verwijderd moet worden...HOE dat precies gedaan word blijft dan 'n raadsel omdat er niemand is die kan zien dat de hond daar 'nachts mee bezig is...
Wanneer die lampekap eenmaal van de kop verwijderd is... dan is het 'n kleine klus om die IV naald uit je poot te trekken ....en dat doet die zelfde hond dus ook maar...

Het resultaat is dat je dan NIET mee naar huis mag wanneer je Mam naar de hospital komt om te kijken hoe het vannacht is gegaan...
En omdat je nu weer opnieuw 'n IV naald in je poot hebt gekregen omdat je nog minstens 1 liter vocht naar binnen moet druppelen, betekend dat dat je daar in ieder geval tot vanmiddag 5 uur moet blijven.
Omdat ie nu weer aan IV zit,vonden ze het beter om me niet gedag te laten zeggen,
daar was ik 't wel mee eens,want anders denkt ie dat ik hem kom halen...
Hij had geen seizure gehad, hij heeft niet meer gespuugd,maar had wel koorts...dus AB shot gekregen
Hij had wel geplast,maar nog niet gepoept dus ik weet nog niet of die verstopping opgeschoven is.
Wanneer ie vandaag niet poept,dan waarschijnlijk later in de dag 'n nieuwe foto maken,en gaan ook bloed test doen om te kijken of er wat anders aan de gang is.....misschien pancreatitis....
Deze nieuwe DA is heel lief (jong en mooi) vrouwelijke DA, en ze had gisteravond met onze Dr.Bill de zaak besproken...en toen ze aan hem vertelde dat ik Tor rauwe Ribben had gegeven..........
zei hij "she did it again??????!!!!!" en ze moest me op me kop geven geven van hem...

Dus ik heel netjes gezegd dat ik voorlopig weer alleen gekookt voer zal geven,en voorzichtig erachteraan gemompeld dat wanneer ik weer aan rauw ga denken...dan alleen nog maar de GEMALEN vlees/bot zal geven.
Ik heb nu dus alvast 2 kippen in de pan gestopt, en zal allang blij zijn wanneer Tor vanmiddag bij de DA
zijn hap van Hills ID binnen zal houden...
En tenzij de bloodtest iets aantoont waardoor hij nog 'n nacht moet blijven,
hoop ik heel hard dat ie vanavond weer thuis zal zijn...