Ze eten "braaf" hun uit-veel-soorten-bestaande-groentemix (dat was in het begin trouwens wel anders toen moest ik er altijd iets doorroeren om het lekker te maken, dat hoeft nu niet meer) dus ik ga ze niet plagen met fruit.
Moderator: Lizzy
Elf schreef: Fruit?? Doodles rooft de fruitschaal leeg als ie de kans krijgt... Gisteren betrapte ik m nog met een gestolen appeltjeDat laat me weer denken aan mijn vorige hond, een ruwharige tekkel. Ik had een appel in de hal gelegd om mee te nemen naar mijn paard. Zie ik in ene die tekkel voorbijkomen met die appel. Hij had hem vast aan het steeltje! en dat zag er toch zo komisch uit! Die lustte trouwens alle rauwe groente en fruit, behalve champignons.![]()
Zie ik in ene die tekkel voorbijkomen met die appel. Hij had hem vast aan het steeltje! en dat zag er toch zo komisch uit!Net zoiets als Tor met 'n gestolen meloen!!
pike schreef: Ik maak altijd voor een maand groentemix en vries het in dagporties in in kleine bakjes. Ze krijgen dus elke dag hun portie groente bij de maaltijd. Fruit geef ik niet, dat vinden ze hierFruit vind ik vanwege de suikers ook niet echt noodzaak. Diegene die het lusten krijgen het wel, of pakken het zelf wel (zomers van de boom en/of struik af) maar ik ga niemand dwingen.. Alleen Pike die lust nog wel eens een stukje appel of meloen maar daar houdt het dan ook mee op. Sinaasappel, kiwi, banaan, alles wordt helemaal uit elkaar gepulkt en over de grond uitgesmeerd
Ze eten "braaf" hun uit-veel-soorten-bestaande-groentemix (dat was in het begin trouwens wel anders toen moest ik er altijd iets doorroeren om het lekker te maken, dat hoeft nu niet meer) dus ik ga ze niet plagen met fruit.