Moderator: Lizzy
hellenbanjerbo schreef: en maak eens een lofsalade met walnoten, appel en stukjes gemberbol met wat van het nat erbij. of gebakken aardappelenmet mayonaise met wat gembernat en fijngesneden gemberbolletjes mmmmmmmm. ik dwaal af.Ja! Met jou kan ik praten!
hellenbanjerbo schreef: en maak eens een lofsalade met walnoten, appel en stukjes gemberbol met wat van het nat erbij. of gebakken aardappelenmet mayonaise met wat gembernat en fijngesneden gemberbolletjes mmmmmmmm. ik dwaal af.
hellenbanjerbo schreef: en maak eens een lofsalade met walnoten, appel en stukjes gemberbol met wat van het nat erbij. of gebakken aardappelenmet mayonaise met wat gembernat en fijngesneden gemberbolletjes mmmmmmmm. ik dwaal af.Oh...ook yummie!!!
Kruimel schreef: Je kunt het ook in een bloempot met vochtig zand stoppen, dan loopt het weer uit, krijg je een gemberplantHej dat lijkt me wel wat 8), dat ga ik eens proberen. Enig idee hoelang het duurt voor het uit gaat lopen?![]()
pike schreef: Hej dat lijkt me wel wat 8), dat ga ik eens proberen. Enig idee hoelang het duurt voor het uit gaat lopen?Het loopt vrijwel direct uit, alleen de groei daarna gaat langzaam. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen hele plant gekweekt heb, geen geduld voor.
Kruimel schreef: Ik geef de honden ook af en toe een klein beetje door de groentemix (jazeker Dory, ik geef het op) en hier eten ze dat zonder problemen.
Jean schreef: In de chinese geneeskunst is het ook een verwarmend "kruid". Dus als je het te snel koud hebt of altijd koude handen/voeten >>>> gemberIk heb altijd koude voeten dus nu heb je mijn aandacht 8)