Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Erna schreef: Naaaa dat doet ie echt niet hoor!! Hahahaha Die koppen komen namelijk hier vandaan.
Whahahahahaha! Je bent me net voor! En terugbrengen wat niet bevalt, doen jullie zeker ook niet aan?  ;)
Door Audrina
Erna schreef: Naaaa dat doet ie echt niet hoor!! Hahahaha Die koppen komen namelijk hier vandaan.
Tja, het was te proberen.  ;D
Door - Judith -
*Natasja* schreef: Het dringt nu pas tot me door: laten liggen???  :o Dat zijn op jaarbasis 52x2 = 104 visse-ogen in de tuin... Dat zal lekker glibberen!
Hihi, ik zie het helemaal voor me, al die boze blikken vanuit het gras :D. Wel een apart soort van alarmsysteem, je zou ze met elektrieke draadjes aan elkaar kunnen verbinden... En dat er dan een toeter gaat als er een vreemde op je erf komt (sorry, ik heb nogal een rijke verbeelding...).

Hier eten ze de ogen wel, maar het moment waarop ze de kop kraken en die kijkers eruit ploppen vind ik inderdaad altijd wat minder charmant... :P
Door Oso-Bayou
Judith van Sam schreef: Hihi, ik zie het helemaal voor me, al die boze blikken vanuit het gras :D. Wel een apart soort van alarmsysteem, je zou ze met elektrieke draadjes aan elkaar kunnen verbinden... En dat er dan een toeter gaat als er een vreemde op je erf komt (sorry, ik heb nogal een rijke verbeelding...).
:2funny: SUPERRRRRRRRRRRRR  idee,  :2funny:

kan ik goed gebruiken om de hangjongeren uit de brandgang bij mijn tuin te houden.
Door Anita*
*Natasja* schreef: Het dringt nu pas tot me door: laten liggen???  :o Dat zijn op jaarbasis 52x2 = 104 visse-ogen in de tuin... Dat zal lekker glibberen!
Je word in ieder geval wel in de gaten gehouden als je je tuin instapt
;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door