Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Sennaruby schreef: Oh, dat wist ik niet, dat er rijst in zat . Ik dacht dat nummer 4 glutenvrij was, maar dat is het dus duidelijk niet.... Hmm  :-[
Wel glutenvrij (in rijst zit geen gluten) maar niet graanvrij (rijst is wel een graan).
Door ~Joke~
Rijst is ook een graan en bevat ook gluten [rijstgluten] Deze gluten worden echter over het algemeen wel goed verdragen. Sommige honden net als mijn Spike reageren ook op rijst en dan moet je dus op echt 100% graan[en rijst] vrij overgaan. Carnibest maakt op verzoek rijstvrije varianten [voor diabetici] Het enige verschil tussen CB voor diabetici en de gewone is dat de rijst eruit is gelaten
Door danja
Danja en Benji hebben het een tijd gekregen ivm benji zijn huiduitslag. Dit is overgegaan en hij heeft weer een mooie vacht.
Danja ging er ook goed op, dus ik probeer het, want cb is niet hier te krijgen, moet ik naar Lelystad, dat is ongevver een klein uurtje rijden en ze vonden het niet echt lekker. er is niet echt veel anders dan dat je zelf moet gaan samenstellen, dit durf ik nog niet aan. wil het wel een keertje proberen, als weekend maaltijd of zo.

Groetjes Anneke

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door