Moderator: Lizzy
Helen schreef: Ik zit ook na te denken wat ik hier mee kan, want het zit me flink dwars. Zo ga je met niemand om en al helemaal niet voor het bedrag dat je ervoor neerlegt.Volgens mij interessert ze dat dus geen ene r**t.
geer schreef: He gets, wat naar!Dan heb jij (Sophie) waarschijnlijk dezelfde arts gehad als Twizzle vorig jaar, dat ging dus hetzelfde.
Wij hebben Sophie ook in Naaldwijk laten doen en ik heb wel een andere ervaring. In de spreekkamer kreeg ik uitleg en werd ze voorverdoofd, in de wachtkamer viel ze in slaap (en gelijk met haar eerste snurk schoof ze een megalange drol de wachtkamer in). Ik vind het nooit zo erg om mijn beestjes achtergelaten, dus ik heb haar aan de assistente gegeven en we zijn naar het strand gegaan. Na twee uur werden we gebeld dat we haar konden halen en 's avonds was ze weer kippie lekker...
Maar dit soort dingen zijn nooit leuk, ik zou een brief schrijven!
Angelique schreef: Volgens mij interessert ze dat dus geen ene r**t.Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ze vragen iedereen om de volgende dag ook rond een bepaalde tijd terug te bellen om te vertellen hoe het met de hond is. Ik heb niet gebeld. Ik kan niets verzinnen wat ik ze zou kunnen zeggen. Om dit verhaal aan de telefoon aan de assistente op te hangen heeft hoogstwaarschijnlijk het echt helemaal geen zin. Ze hebben ook niet zelf de moeite genomen om, uit interesse voor de resultaten van een door hun uitgevoerde behandeling, mij te bellen.
"fijne" ervaring weer, sterkte met het meissie.