Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jose
Ja ze zijn best aan de prijs, maar de honden hebben wel waar voor hun geld hoor. Ze staan er hier nu al om te bedelen. ;D
Door ~anna~
Met de zwarte kan je hond echt alleen laten.ik ga binnenkort een giant kopen daar past minstens 250 gram vers :P in lekker werken voor de kost ;D
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 08 feb 2004, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
je hebt de echte kong en de neppert(die is vele maler goedkoper)
als jou hond geen sloper is dan kunje makkelijk de neppert aanschaffen
Door Yorick
[quote="Femke"]
Geef ook graag eten in de kong als we weggaan, zijn ze inderdaad een tijdje bezig.......

[/quote]

Hey Femke,

Geef je dat ook in de bench of niet? Yorick krijgt deze steeds in de bench dus echt stuiteren is er niet bij maar ondanks dat blijft hij erg vindingrijk om het eruit te halen!
Door mud
lekker vol met kippe nekken vind hij super en is er een tijd zoet mee.
Alleen als hij klaar is mag hij er nog even mee spelenen dan pakken we hem af. Vind dat aan de smalle kant je
toch wel sporen van ze tanden ziet(kleine stukjes er af).
Het is een echte kong zwart xl.

Bob.
Door Ineke
Mijn jongens hebben na lange tijd ook weer eens een KONG gekregen. Bas de kleinste zwarte (de rode had hij als puppy binnen twee maanden aan stukken gevreten!) en Mufasa de grootste zwarte.
Bas stond al te springen toen de KONG voor de dag kwam :D
Deze keer eens flink aangestampt met bruinbrood met smeerworst, brokjes voer en Bibibloed.
Bas was na een kwartier klaar! Bij hem moet ik het de volgende keer maar eens vastlijmen ;D
Bas lijkt er in te spugen en sopt het vervolgens los. Die slimmert.
Mufasa is al 40 minuten bezig en raakt almaar meer gefrusteerd. Hij ligt nu op het smalle stuk te kauwen om de massa los te krijgen - slim!.
Het gaat hem wel lukken......

50 min., zo goed als leeg en bek af! Daar heb ik vanmiddag geen last meer van ;D Hij gaat nog wel even door met soppen trouwens.
Daarna KONGen van de vloer, anders wordt het vechten :(

Schoonmaken: Een uurtje in koud water en klaar.
In de vaatwasser knappen ze niet echt op. Daar is de rode KONG mede zacht door geworden. Bas kon er na 2 maanden stukjes vanaf bijten. Misschien iets om over na te denken.
Laatst gewijzigd door Ineke op di 17 feb 2004, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
[quote="Yorick"]
[quote="Femke"]
Geef ook graag eten in de kong als we weggaan, zijn ze inderdaad een tijdje bezig.......

[/quote]

Hey Femke,

Geef je dat ook in de bench of niet? Yorick krijgt deze steeds in de bench dus echt stuiteren is er niet bij maar ondanks dat blijft hij erg vindingrijk om het eruit te halen!
[/quote]

Tis al even geleden dat je me dit vroeg, en ja, ik gaf het in de bench (daar zat Sunday toen in omdat hij niet op de bank mocht vanwege zijn rug.)

Hij heeft er nog nooit mee gestuiterd, ik denk dat Sunday gewoon een mega sterke tong heeft!! ;D
Door RottSenner
Hier nog een Kong fan. Wij hebben de grote zwarte (King Kong) en de kleine rode van toen Sam nog klein was. Als we weggaan krijgt hij er vaak eentje in zijn bench. Soms zelfs 2, want zijn hele maaltijd past niet in de zwarte alleen. Zodra we maar een Kong pakken wordt meneer al helemaal blij.
We vullen 'm òf met versvlees, òf brokken op een brokkendag. De brokjes plakken we dan fijn strak op elkaar met pindakaas of smeerkaas, versvlees "stampen"we gewoon flink aan: is 'ie lekker een tijdje bezig. ;D
Als we dan thuiskomen komt 'ie altijd mèt Kong uit de bench en gaat dan lekker 10 minuutjes met dat ding gooien. De King Kong is overigens in zo'n geval niet altijd even aardig voor o.a. het meubilair. ;)
En bij ons gaan ze altijd zonder problemen in de vaatwasser.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door